Avatar billede sami Nybegynder
27. august 2002 - 19:39 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Proffesionel designer-føl dig som amatør

Tjeck mit seneste værk

http://www2002128.thinkquest.dk/

ok. meget af det virker ikke endnu, men designet og flash funktionalitetsforøgelsen .

M.v.h. Powerbook G4 Ti
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2002 - 19:41 #1
og den henter...
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2002 - 19:41 #2
og henter...
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2002 - 19:44 #3
Jeg føler mig ikke som amatør endnu..kommer den følelse snart?

Nej, meget nice, men din skrift er næsten ulæselig. Prøv en der egner sig bedre til antialising.

Jeg synes opsætningen er noget rod, øjnene farer rundt for at finde en slags menu.

Dine scrollknapper er pænt belastende, da der er byttet om på pilene.

Men du kan nok gost skrue dig op på et 8-tal herfra (@13)
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. august 2002 - 19:44 #4
er færdig her. Er ikke prof.  men føler mig bestemt ikke som amatør efter at havde set dit :)
Syntes det er meget rodet. Din loader er lidt flad  lad den tælle procenter.
Logoet er rimelig ok.  Men syntes der mangler lidt detaljer, et design der ikke er færdig endnu syntes jeg jeg kan se :)
Iden er okay  men der mangler en del arbejde

/Michael Knudsen
Avatar billede mjl Nybegynder
27. august 2002 - 19:45 #5
Sjovt..!!!
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
27. august 2002 - 19:56 #6
Hvad syns du selv hvis man kommerm med 800X600 og skal ind i forsiden ? hvorfor er den dog såååååå lang selv med 1152x850 (hvad et nu hedder) er den LAANG
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
27. august 2002 - 19:59 #7
Forestén hvor lang tid tror du ikke der går hvis man kun har 128 KBS ISDN jeg har 6/2 mbit den kom efter ca. 5 sekunder så er regne stykket op til dig !
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. august 2002 - 20:01 #8
ikke lang loadtid her, den kom pænt hurtigt.

men "du SKAL have flash for at kunne se denne webside" ? Det er altså ikke ret profft at afvise sine besøgende.

billede og menybjælker foroven stjæler mere højde end der egentlig er berettiget. vist omkring 3/4-del af et 800*600 vindue. så kønt er billedet ikke.

næsten perfekt håndtering af mousehånd over aktive elementer. den eneste fejl jeg fandt var i scrolleren hvor man beholder musehånd når man bevæger musen sideværts ud.

de scrollende billeder er så små at man ikke rigtig kan relatere dem til noget. hvis man klikker bliver det meget generelt "en galakse", og det er mere gætteri end navigation, alt ialt tror jeg siden ville være bedre uden den scroller animation.

siden er køn, men for rodet med for mange forskellige og indforståede navigationssystemer.

mvh JakobA
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2002 - 21:46 #9
ehm...jeg opretter lige 20 point til michael-k og jakoba :)

http://www.eksperten.dk/spm/251098
Avatar billede tumben Novice
27. august 2002 - 22:33 #10
3 sek loadtid her..1Mbit. smart og moderne..men ikke særlig overskueligt..
Avatar billede thomasledet Nybegynder
28. august 2002 - 01:57 #11
og da slet ikke noget, man ikke har set før... klassisk brug af flash... ikke meget nytænktning og brugervenligheden er ikke skænket mange tanker...
Avatar billede hmm10 Nybegynder
28. august 2002 - 11:33 #12
3 ting:
Det er for utydeligt. Der er meget spildplads. Det er uoverskuligt..
Karakter: 6-7
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. august 2002 - 13:58 #13
så blev han da pillet lidt ned ;-)
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 14:51 #14
jepper *G*

lidt højrøvet overskrift når man ser siden :P
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. august 2002 - 15:35 #15
Vil i ikke lige. Han har ideerne og den aestetiske sans helt iorden, men mangle blot routine med at kikke fra brugervinkel istedet for igennem sine egne ideer.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 15:59 #16
Nej.

Når han skriver en sådan overskrift må han også kunne klare en gang røg.
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. august 2002 - 16:02 #17
enig    det var bare røg  du så ;-)  <--- den der ikke
Avatar billede liselise Nybegynder
30. august 2002 - 17:21 #18
Mangler enkelhed og overblik