Avatar billede junko Nybegynder
27. august 2002 - 10:23 Der er 1 løsning

Hvordan tilslutter jeg et Hayes-kompatibelt modem til Mac

Jeg har en Performa 6400 med et defekt internt modem. Jeg kan nu låne et 56mbp Hayes kompatibelt modem fra en PC-bruger.

Såvidt jeg kan se har 6400 kun en printer indgang at gøre godt med - har jeg så brug for en speciel adapter??

Håber nogen kan hjælpe?
Avatar billede straszek Praktikant
27. august 2002 - 16:32 #1
Du har brug for et specielt konverter kabel, såleded at du kan bruger modemet på mac'en. Du kan fint sætte stikket i printer porten, men du kan også fjerne det defekte modemet, så kommer der et ekstra stik frem som du kan bruge til det eksterne modem.

Kablet kan du sikket finde brugt på www.mediamac.dk, man hnar også en overgang kunne købe dem for 50 kr. hos telebutikken

M.v.h. Søren