Avatar billede michaelfugl Nybegynder
07. september 2000 - 19:42 Der er 15 kommentarer og
7 løsninger

www.robinzon.dk

Så er min nye hjemmeside kommet på nettet.

http://www.robinzon.dk

Jeg vil gerne have et par konstruktive ord med på vejen om hastighed, indhold og design.
Avatar billede mushie Nybegynder
07. september 2000 - 19:56 #1
Det ville hjælpe hvis vi kunne komme ind på siden ;-)
Ved ping får jeg kun svar hver anden eller tredje gang.
::mushie
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. september 2000 - 19:58 #2
Også mig :(
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
07. september 2000 - 20:01 #3
??? Hvad mener I?
Avatar billede mushie Nybegynder
07. september 2000 - 20:04 #4
Der er ikke ordentlig forbindelse til din webserver.
- - -
Whois 64.23.22.42
The command for 64.23.22.42 returned:
---------------------------------------------
Query about 42.22.23.64.in-addr.arpa. for record types ANY
Trying 42.22.23.64.in-addr.arpa ...
Nameserver not responding
42.22.23.64.in-addr.arpa ANY record not found, try again
- - -
Snak med din udbyder.
::mushie
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
07. september 2000 - 20:11 #5
Tak for tippet, jeg vender tilbage når problemet er løst... :-)
Avatar billede zycho Nybegynder
07. september 2000 - 20:18 #6
Jeg kan sagtens komme ind nu på din site. Selve indholdet er perfekt, men din menu er for trist.

Ellers en meget fed domæne :-)
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
07. september 2000 - 20:22 #7
Nu skulle det virke... ;-)
Avatar billede mushie Nybegynder
07. september 2000 - 20:26 #8
Ja nu virker det fint.
Ja menuen er lidt kedelig.
Siderne loader pænt hurtigt.
Selve designet er enkelt og overskueligt.
Flot site.
:mushie
Avatar billede snedled Nybegynder
07. september 2000 - 23:10 #9
Lækker lækker side! - Den ser flot og enkel ud, og indholdet er dér og er stillet letlæseligt op.
tre forslag/idéer:
1) en \"prøv igen\"-knap på online spil siden(det er jo lidt fængende!)
2) Ikke alle de hover-streger på linksne i højre side. - Det er umuligt at læse når musen er over og det ser ikke pænt ud.
3)har du tilladelse til at have billeder af deltagerene?? - det hjælper jo når man skal stemme på hende den lækre unge pige :-)

...jeg gider ikke sidde og lede efter ting der irriterer mig, for de er ikke lette at finde!
FLot

/snedled
Avatar billede fico Nybegynder
10. september 2000 - 10:20 #10
Hastihed: Det gik eder hakme stærkt med et 56k modem at loade siden.
Design:
Ok når man loader siden i en 1024x768 så har du en hvid ramme ude i siden som ikke helt passer ind.
Hvor i en 800x600 er den der så ikke !
Menuen er dejlig enkel, men når man hodler musen over linket kommer der to streger en oven over og en neden under, TOTALT grimt.
Ok over i sidste nyt er det slet ikke bedre der rammer stregerne hinanden.
De to detajlers synes jeg du skal fjerne.

Ellers 7@13
Avatar billede wof Nybegynder
10. september 2000 - 10:40 #11
Flot...........OK
Enkel..........OK
indholdet......OK
Load...........OK
1024x768.......NOT
800x600........OK

Forsiden.......OK
Deltagere......OK
E-rådet........NOT
Online spil....NOT
Gæstebog.......OK
Chat...........NOT !!!
Nyhedsbrev.....OK
Links..........OK
Konkurrencer...NOT
Credits........OK

Jeg kan ikke lide Flash på en side.
Siden ser godt ud.
Avatar billede wof Nybegynder
10. september 2000 - 10:41 #12
6-7@13
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
10. september 2000 - 11:15 #13
wof: Du skriver at indholdet er ok, og derefter skriver du at noget af indholdet ikke er ok. Er det det designmæssige i indholdet du mener?

Hvad er der galt med E-rådet?

Mit oprindelige spørgsmål gik som bekendt på hastighed, indhold og design. Så er 6-7 da lidt i underkanten når du har godkendt de 3 parametere eller hvad?
Avatar billede denboj Nybegynder
11. september 2000 - 00:19 #14
1024 gange 768 IE 5

siden trænger til en midterjustering - det hvide område til højre er ikke pænt.
når man trykker på et link strækker den sig lige ud og fylder hele siden og tilbage igen (ultimative udfordring for den store strateg det sker vist ikke med de andre)

spillet er alt for let - jeg gættede christina uden at ane hvem hun var og Dan marstrand med kun et r og Thomas mygind med kun et d

meget fed chat faktisk - bare synd der ikke var nogen at chatte med :-)men nu forsvandt siden faktisk - den overstyrer vist resten :-) Poof
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
11. september 2000 - 16:39 #15
Følgende rettelser er foretaget:

Midterjustering
Fjernet \"overline\" på links.
Tilføjet en \"Nyt spil\" knap på online spillet

Denboj: Spillet har både lette og svære ord. Du har tilsyneladende fået et par rigtigt lette, men der er ialt 64 ord, og der er flere drilske i blandt: Jesus Freak, Talisman og Kathleen.

Er der en der har et forslag til en baggrund, der kan erstatte den hvide baggrund?
Avatar billede bromer Nybegynder
12. september 2000 - 08:54 #16
Flot indtryk man får af siden, når man ser den, og índholdet er helt i top efter min mening.

E-rådet>> For det første kan jeg ikke lidt at fontstørrelsen er 3 på det første man ser. Derudover får jeg en fejl om at systemet ikke kan finde poll.mdb hver anden gang jeg loader siden. Der er lidt mærkeligt...

Online spil>> Det er alt for sejt det må jeg sige. Det eneste der kunen gøre det bedre ville være at reprogrammere det i Java eller Javascript så det gik lidt hurtigere. Altså kun et forslag, hvis du ikke har andet af lave...

Gæstebogen>> Opbygningen er god, men der er entkelt design fejl eller ureglmæssigheder. Du bruger Times New Roman i gæstebogen, hvor det nok hvade været bedst at bruge den samme font hele tiden. Derudover er layoutet da lidt kedeligt...

chat>> Flot opbygget, men jeg synes at det hele er lidt stort, og så er jeg ikke meget for Flash...

Nyhedsbrev>> Igen har vi samme problem med, at du bruger forskellige fonte.

Om helhed må jeg sige at siden er en succes. Den er godt opbygget og det er utrolig let at finde rundt på de forskellige sider. Sidste nyt er også rigtigt godt..

9@13

/Rune
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
12. september 2000 - 10:59 #17
På online spillet får jeg fjernet den Danban annonce. Danban har vist lukket min konto, fordi den gav lidt for mange sidevisninger. Det tror at det er snyd.  Anyuway skulle det få siden til at køre lidt hurtigere. :-)

Jeg går i gang med redigeringen af fontene i eftermiddag.
Avatar billede vbghost Nybegynder
16. september 2000 - 02:24 #18
:: Min Mening ::
Siden er lidt gammel-dags, siden det handler og Robinson-eks. er det lidt for mørke farver og slet slet ingen objekter.... man skulle tro det var et org.\'s side.

Ført vælg nogle andre farver, og prøv at putte [dHTML], og CCS på siden...
Find evt. nogle ikoner (eller lav den selv).
Flash vil også være utroligt godt ;)

Lav menuen om til billeder (helst med OnMouseover), men prøv gør det smart... helt ærlig mand, at bruge en tekst-menu høre til fortiden nu om dage... så gør mere ud af dine billeder...

jeg giver der 7@13, siden næste alt på siden er tekst, og f.eks. kunne du i deltagere have valg at lægge navne i en smart tabel med deres billeder... og ja, du mangler en \"søge\" form også...
Avatar billede vbghost Nybegynder
16. september 2000 - 02:25 #19
Ført...først

..:: [Neo.Nova] ::..
Avatar billede denboj Nybegynder
16. september 2000 - 15:17 #20
siden mangler altså lige en lille smule mindre højde for ikke at have scrollbar
Avatar billede otis Nybegynder
16. september 2000 - 15:21 #21
Det R En Sej Side....men Synes bare at der mangler lidt i menuen, den r lidt kedelig at se på i forhold til resten af siden
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
21. september 2000 - 18:01 #22
Tak for kritikken. Beklager at der ikke blev flere points til hver.