Avatar billede deleuran Nybegynder
26. august 2002 - 20:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ram til bærbar Compaq computer

Er det nogle speciale ramblokke som sidder i bærbare computere (Compaq) eller er de magen til dem som man bruger i en PC
Avatar billede cykellapper Nybegynder
26. august 2002 - 20:11 #1
Nej, de er ikke magen til. Det er højst sansynligt SO-144 pins RAM, du skal have fat i...
Avatar billede skrewz Nybegynder
26. august 2002 - 23:03 #2
Øhmmm.... min I8K bruger da i hvert fald SODIMM.... jeg ved ikke med jeres? :)
Avatar billede sniperkiller Nybegynder
26. august 2002 - 23:31 #3
Kontakt Compaq support og få det rigtige reference nr. til RAM modulet, og check priserne.
Det er det mest sikre, hvis du er i tvivl. Det er ikke alle uoriginale-RAM moduler der passer til 'mærkevare' bærbare.
Avatar billede skrewz Nybegynder
28. august 2002 - 00:14 #4
Hva'? Okay, det vidste jeg så ikke.. jeg købte bare RAM dengang.. "de skal passe i en laptop..."
:)