Avatar billede malherbe Nybegynder
07. september 2000 - 16:13 Der er 15 kommentarer og
5 løsninger

123besked.dk SMS sender Hvad synes i ?

Dette er en Smart SMS sender, når du sætte krys i felterne for neden husker den din sms venner i telefonbogen. Husk at udfylde alle felter og så fortæl mig hvad i synes. Vi er også lidt interesserede i at vide om det er for svært at finde ud af, eller om den bare er så let som vi synes den er. Den virker idag så SMS i sender vil komme til en modtager.

Tak for jeres kritik

Hilsen

Jacob Malherbe
info@123bil.dk

Vores nyeste side, er www.123besked.dk, den er næsten færdig der er nogle links i venste der ikke virker endnu men næste klar.

Dette
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. september 2000 - 16:33 #1
En ting jeg godt kunne ønske mig var at siden fandtes :)

webmaster@123ferie.dk
Avatar billede tommyv Nybegynder
07. september 2000 - 17:09 #2
tommyf>> Det gør den skam også. Du skal bare fjerne kommaet :-)
Avatar billede tommyv Nybegynder
07. september 2000 - 17:10 #3
Og der var jeg så lidt for hurtig... Der kommer ingenting frem i Netscape :-(
Avatar billede denboj Nybegynder
07. september 2000 - 17:29 #4
Jeg synes at det er fedt at i skriver hvilket telefonselskab de enkelte numre har. Men derudover synes jeg måske at i undergraver jeres egen seriøsitet ved at lave en sms sender, når det i i virkeligheden gør er at sælge biler o.s.v for andre
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. september 2000 - 17:35 #5
UPS lidt for hurtig der :)

Men når jeg trykker på rediger telefon bog kommer der en fejl:Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error \'80040e14\'
[Sybase][ODBC Driver][Adaptive Server Anywhere]Syntax error or access violation: near \'order\' in ...where userid = [order] by name

/telefonbog.asp, line 53
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. september 2000 - 17:38 #6
Samt linket til www.123baad.dk virker ikke :(
Det er nogle meget \"standardiserede\" sider i har.
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. september 2000 - 17:39 #7
Ris/Ros
Annoncering
Kontakt

Virker heller ikke :(
Avatar billede wof Nybegynder
07. september 2000 - 17:46 #8
Det er ik fedt at siden ik er oppe. :o)
Avatar billede malherbe Nybegynder
07. september 2000 - 19:20 #9
Ok, tak for det.

Jeg tror at jeg fortalt i min indledning at mange links ikke virkede. Men lad det nu ligge. Er der nogle der har send en SMS og set hvordan navn og nummer gemmes i telefonbogen, man kan så redigere telefonbogen osv.

Dette bekræfter lidt min frygt at vi skal lave mere hjælp på siden forde hvis man ikke lige ved hvad der sker som vi jo gør hvor skulle man så vide det fra. Prøv igen at skrive en afsender øverst, modtager tel. nummer og modtager navn, en kort besked. Kryds så af for neden med gem modtager og gem besked. www.123besked.dk

Når men tak for alt det som i fandt.

Til Denboj:

Bare forde vores første side er med bil køb/salg er det jo ikke det vi laver. Husk vores navn er 123group ApS.

Tak
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. september 2000 - 19:57 #10
Jeg havde ikke set hvor mange besøgende i har om dagen..... 500 på 123bil.dk, godt gået.
Jeg havde ikke rigtigt set hvor stor 123bil.dk var :)
Avatar billede denboj Nybegynder
08. september 2000 - 02:14 #11
Jeg har da prøvet at sende et par stykker og det var overhovedet ikke noget problem at holde styr på hverken adresselisten eller de faste beskeder man havde lagt ind - Jeg synes at systemet er bedre end noget andet jeg nogensinde har set når det kommer til sms - let og brugervenligt - lige til at gå til
Avatar billede sonne Nybegynder
09. september 2000 - 00:01 #12
malherbe: husk vores navn er 123group ApS > ja sommetider og andre gange er det Quickwood Sales
ApS

aksel
Avatar billede bromer Nybegynder
12. september 2000 - 09:01 #13
Hejsa

Siden er let at bruge. Andet er der ikke at sige til det!

/Rune
Avatar billede malherbe Nybegynder
12. september 2000 - 09:11 #14
Siden er nu helt færdig og vi har lavet noget mere forklaring på siden så den er letter at bruge for alle. Tak alle der har hjulpet med at se på siden. Til alle der har svaret vil jeg gerne give lidt til. Så hvis i sender mig en mail på postmaster@favoriticon.dk skal jeg lave jeres favoriticon gratis for jer. Send mig en gif. eller jpeg af jeres logo og jeg skal lave jeres internet logo for jer. I kan se mere på www.favoriticon.dk

hilsen

jacob
Avatar billede malherbe Nybegynder
12. september 2000 - 09:17 #15
Jeg tror at www.123besked.dk bliver stor, for den er så nem at bruge og der er ikke alt det støj som man ser på mange andre SMS sider. Er der nogle der har en god ide for markedsføring af siden så alle kender den. Søgemaskiner er gjort. Tak for hjælpen
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. september 2000 - 15:02 #16
malherbe>>> Gå ind på Chart.dk tryk på topliter og tilmeld den så samtlige toplister :)
Der er faktisk nogle gode hits at hente.
Avatar billede denboj Nybegynder
16. september 2000 - 15:34 #17
http://www.eksperten.dk/spm/23273 du skal forøvrigt huske at lukke gamle spørgsmål he he
Avatar billede 8800 Nybegynder
17. september 2000 - 13:06 #18
Ja hvad skal jeg sige? www.123sms.dk er ca. ligesom alle andre sms afsender sider :-) Men denne er alligevel lidt speciel ;-ø ved det at man ikke kan se hvor mange tegn man har tilbage at skrive med. Farverne er måske lidt \"Babyet\" Men ellers kan jeg godt lide det hele

Karakter: 9 @ 13
Avatar billede amorion Nybegynder
20. september 2000 - 07:04 #19
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error \'80040e14\'

[Sybase][ODBC Driver][Adaptive Server Anywhere]Syntax error or access violation: near \',\' in ...values (\'123456\',æ-[,] 246)

/edit_telefonbog.asp, line 23

heh..
Avatar billede martin_v Nybegynder
23. september 2000 - 20:09 #20
prøv at se denne sender sådan kan man også lave det!!!! :-)

http://www.spotten.dk/sms/spotsms.asp

Den er ikke helt klar endnu men...

Hilsen Martin