Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
26. august 2002 - 18:42 Der er 5 kommentarer

Internet???

Jeg har lige købt 1024/512 MBit ADSL hos Teledanmark. Men jeg synes altså ik at det går så stærk med at hente!!! har Edonky - Kazaa - Imesh osv men de downloader ikke med så meget??? som jeg troede at de ville hvorfor?????
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
26. august 2002 - 18:42 #1
Hvor meget havde du regnet med, og hvor hurtigt går det ?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
26. august 2002 - 18:45 #2
Det kan forresten også afhænge af hvem du henter fra på div. P2P-programmer.. ;)
Avatar billede -mathias- Nybegynder
26. august 2002 - 18:46 #3
Jeg har også 1 Mbit, og henter på Kazaa med ca 10 kb/sek til 20 kb/sek - det er jo AFSENDERENS hastighed det kommer an på. Prøv evt at hente noget på Microsofts server. Evt med Download Accelerator - så går det stærkt!
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
26. august 2002 - 18:47 #4
p2p programmer som du nævner, fungerer jo på en anden måde end servere...

Du henter filer fra andre folks pc'ere hjemme i andre folks stuer, dvs. du er altså begrænset af deres internetopkobling såvel som din egen.

Hvis du henter en fil fra een der sidder med et 56k modem, kan du altså ikke udnytte din egen båndbredde til fulde, da ham du downloader fra ikke er i stand til at sende filen ligså hurtigt som du kan hente den...

/lerchedahl
Avatar billede onki Nybegynder
26. august 2002 - 18:57 #5
Download programmet TPTEST og mål din hastighed

http://www.internetkvalitetsguide.dk/streamspeed_download.asp

Du burde i realiteten kunne downloade med:
1024kbit/8 = 128kb