Avatar billede tor_f Nybegynder
26. august 2002 - 13:20 Der er 8 kommentarer

properties på dynamiske billeder

Jeg vil gerne loade nogle dynamiske jpg's ind i min flashfil, det går også fint, men da de skal roteres ser det en anelse dumt ud da de pixelere helt vildt.

Findes der en måde at vælge hvordan dynamiske bitmaps skal vises, man kan jo af gode grunde ikke højreklikke på dem i liabrary og vælge properties.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. august 2002 - 13:22 #1
jpg billeder er ikke ligefrem skabt til at blive roteret... Tror de bliver rundtosset ;-)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
26. august 2002 - 14:28 #2
*GG* Det er rigtigt. Når man bevæger jpg's i flash, kan de finde på at ændre udseende. Jeg vil anbefale dig at lave dem om til gif'er, hvis de skal bevæge sig...

(o; legende.dk
Avatar billede tor_f Nybegynder
26. august 2002 - 15:20 #3
Jo, men man kan kun loade jpg's ind i flash dynamisk. Hvad gør jeg, det er vigtigt at det er dynamisk men det er sgu også vigtigt at billederne er pæne at kigge på :(
Avatar billede pumpin Nybegynder
27. august 2002 - 09:55 #4
hey hvordan loader man gif billder ind i flash dynamisk ???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. august 2002 - 13:05 #5
Det gør man slet ikke. Du kan kun loade .jpg billeder ind og som beskrevet så er de ikke glad for at blive roteret :)
Avatar billede pumpin Nybegynder
27. august 2002 - 16:46 #6
det vil sige at det tor f mener, er at han blot impoter billerne ind som normalt...jeg håbede at man kunne loade billeder ind dynamisk lige som man kan gøre det med tekst. du ved "loadvariable" er det korekt forstået
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. august 2002 - 00:09 #7
I MX kan du godt loade dynamiske bileder ind, men kun jpg...... suk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. januar 2003 - 04:49 #8
ehe lukke???