Avatar billede twinmaker Nybegynder
26. august 2002 - 10:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ArgoSoft mailserver

Hej

Jeg er ved at opsætte en mailserver på en Windows 2000 Server og har valgt Argosoft - men kan ikke få det til at spille rigtigt.
Jeg kan sende mail men ikke modtage :-(
Hvis jeg kører Domain Information fra Argosoft, får jeg flg. resultat :

"Diagnosing domain visiongroup.info
Using DNS Server 194.239.134.83
Getting MX Records for the domain
Retrieved 1 MX record(s):
mail.visiongroup.info.
Resolving IP addresses for mail exchangers
Exchanger mail.visiongroup.info. resolves to 80.199.5.187
Contacting exchanger mail.visiongroup.info. at 80.199.5.187
There was an error when connecting to mail.visiongroup.info.: [10060] Connection timed out
Successful contacts 0, unsuccessful contacts 1
Done"

Er der en venlig sjæl her på eksperten der kan hjælpe ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. august 2002 - 10:59 #1
Hvis du nu har internetopkobling fra TDC er det det der er problemet, da de standard har lukket for port 25 trafik. Finder lige et par links
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. august 2002 - 11:01 #2
Avatar billede twinmaker Nybegynder
26. august 2002 - 11:40 #4
takker mange gange for svar - har nu fået dem til at sætte en backup mx record op - skulle virke i løbet et timer