Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. august 2002 - 20:37 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Hvilket webhotel

Hej

Jeg administrere et domæne for sviger familien, nu skal de udvide (have flere brugere).

Det vigtigste her er at der er gode muligheder for mail (et stort antal seperate POP3 konti), desuden må der gerne være lidt plads til en lille hjemmeside og mulighed for at lave subdomæins, i stil med fornavn.efternavn.dk. Jeg har fundet et sted der tillader alle disse ting: http://www.buydomains.dk

Er der nogen der har erfaring med buydomains.dk? Gode og dårlige

Er der nogen der vil anbefale andre steder der tillader alt det ovenstående? Fortæl venligst om gode/dårlige erfaringer med disse.

MVH J;-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. august 2002 - 20:38 #1
Lad være med at foreslå cliche.dk
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. august 2002 - 20:42 #3
barcadil>> jeg spurgte efter erfaringer med noget og ikke links til nogle grupper, jeg spurgte her for at få svar her!

Er der nogen der har erfaringer med følgende:
http://www.b-one.nu/index.php?lang=dk
http://www.4u-web.dk/
http://www.wannafind.dk/
Avatar billede ingenting Nybegynder
25. august 2002 - 20:42 #4
Kig her, der skulle det være mulighed for at finde nogle som tilbyder det hele: http://www.find-webhotel.dk/
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. august 2002 - 20:43 #5
Der var jo 1000´er af erfaringer derinde. News grupperne har 200 gange flere erfaringer med webhoteller end du finder herinde.

Men du kan måske ik læse?
Avatar billede proboss Nybegynder
25. august 2002 - 20:49 #6
du kunne kikke forbi www.secnet.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. august 2002 - 20:55 #7
Jeg har gode erfaringer med www.scannet.dk og struernet.dk
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. august 2002 - 21:01 #8
bacardil>> Smid et svar igen. Jeg undskylder at have af færdiget dig så hurtigt. Desuden kan jeg læse men foretrækker alligevel engelsk! ;-)

bufferzone>> Bruger PT Struernet og er meget tilfreds, men ønsker at udvide mail og web kapabilitet, hvad angår scannet, så yder de en god service, men til en måske lidt for høj pris.
Avatar billede giang Nybegynder
25. august 2002 - 21:02 #9
Søg på www.webhostpriser.dk så skulle du nemt kunne finde et webhotel der opfylder dine krav.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. august 2002 - 21:14 #10
i stedet for at komme med flere links til steder hvor jeg kan finde flere web hoteller kan i så ikke bare komme med jeres erfaringer til dem jeg har nævnt, nu hvor jeg har set fler svar er det efterhånden bacardil's svar der er bedst og det har jeg sgu været dum nok til at afvise.
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. august 2002 - 21:17 #11
Det er iorden, men så skal vi hen i nogle andre grupper jo ;)
Avatar billede annikadk Nybegynder
25. august 2002 - 22:45 #12
På en af mine hoteller (og domæner) har jeg de nævnte ting, og selv er jeg tilfreds med www.web-sale.dk
Så der kan du evt. også smutte forbi.
Avatar billede djsanta Nybegynder
30. august 2002 - 13:42 #13
Har også gode erfaringer med DHT Hosting (www.DHT.dk), her brugt dem over et år nu, og er meget glade for dem... men desværre er prisen nok ikke lige den du søger, men du får også noget for pengene :)