Avatar billede otis Nybegynder
25. august 2002 - 15:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kørsel til korn (27 august)

Nogen der skal til korn koncert d. 27 august. som kører i bil fra Jylland (Jeg bor i midtjylland (men kan bevæge mig)) ?

Hvis jeg kunne få et lift ville jeg blive meget glad. Og så kunne du/i spare lidt benzin/broafgft, hvis vi blot finder en acceptabel pris.

Håber på et par svar.
Avatar billede cure_ Nybegynder
26. august 2002 - 13:20 #1
Hejsa Otis..

Jeg kommer fra Aars, ca. 45 km. syd for Aalborg, og jeg skal selv til KoRn koncert i morgen.. Mig og et par kammerater tager toget derover...
Det er sq det letteste..

Venlig Hilsen

Kim Korgaard
cure@fatalerror.dk

Fatal Error Organizer
http://fatalerror.dk
Avatar billede otis Nybegynder
26. august 2002 - 17:14 #2
Jeg har jo set dig på #fatalerror - men jeg tager cyklen, så vi ses jo sikkert derovre :)
Avatar billede cure_ Nybegynder
26. august 2002 - 18:40 #3
Det gør vi da.. var du med til FE ?