Avatar billede morton Nybegynder
25. august 2002 - 14:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

mødebookingssystem i Outlook

Hej Eksperter,

Er det muligt at lave et mødebookingssystem, bestående af bookning af mødelokaler, bærbare ect. i Outlook til ca. 100 brugere?

Kan dette lade sig gøre og hvordan?

På forhånd tak.

M
Avatar billede riversen Nybegynder
25. august 2002 - 15:00 #1
Du kan vel bare oprette en kalender i public folders hvor folk så har rettigheder til at editere...og slette egne oprettelser
Avatar billede riversen Nybegynder
25. august 2002 - 15:00 #2
svar
Avatar billede neteffect Nybegynder
25. august 2002 - 15:08 #3
Se evt. LOOK på www.symprex.com
Firmaet er danskejet.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. august 2002 - 15:22 #4
neteffect > Skulle det ikke være et svar ?
Avatar billede mile Juniormester
26. august 2002 - 12:09 #5
Jeg vil mene at I skal oprette en brugerkonto for hvert lokale, og "indkalde" lokalet til møde som en ressource. På den måde kan I i mødeplanlæggeren følge med i, om mødelokalet er ledig eller ej, og i kan så booke det.
Avatar billede sirtiger Nybegynder
04. september 2002 - 13:57 #6
Jeg mener bestemt at mile har ret. Man kan sætte resourcen til at automatisk accepterer mødet. Hvis du vil have en beskrivelse af hvordan det skal løse kan du bare sige til. Kører selv med systemt.
Avatar billede morton Nybegynder
04. september 2002 - 16:20 #7
Det lyder meget meget spændende mile og sirtiger - vil rigtig gerne have en beskrivelse af, hvordan det kan løses! - Det ville være helt kanon!

På forhånd tak!
Avatar billede sirtiger Nybegynder
04. september 2002 - 16:37 #8
Det er en længere procedure, men send en mail på mr@implement.dk så skal jeg nok forklare dig det.
Avatar billede mile Juniormester
05. september 2002 - 08:01 #9
Ok Sirtiger og Morton. Sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med.
Avatar billede morton Nybegynder
15. januar 2003 - 18:48 #10
Laver du ikke et svar sirtiger? jeg vil gerne give dig og mile nogle point :)