Avatar billede ruvaldo Nybegynder
25. august 2002 - 13:14 Der er 10 kommentarer

mIRC, copiere logs

HVis jeg vil copiere en tekst fra mIRC, makerer jeg den og trykker ctrl+c..Men den kan kun copierer 5 linjer max... Findes der ik et program der kan copierer alt den tekst fra mIRC som man vil..f.eks en hel log..
Avatar billede patrick18 Nybegynder
25. august 2002 - 13:17 #1
Det mener jeg ikke sorry!

Men det kan godt være uden jeg bare har set det!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. august 2002 - 13:17 #2
mener du at den kun kan "paste" (sætte ind) 5 linier?

jeg mener du kan kopiere et helt skærm billede..

og du kan i menuen File > options > irc > logging > slå logging til.. så gemmer den automatisk det der bliver skrevet..

/theSurfer.
Avatar billede ruvaldo Nybegynder
25. august 2002 - 13:21 #3
thesurfer...  Jeg har en log fra i morges jeg gerne vil have gemt..men har først slået logging til nu...gemmer den så også den? eller gemmer den kun fra nu..da jeg har slået den til??
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. august 2002 - 13:45 #4
hvis du stadig har mirc kørende (altså du ikke har lukket det endnu) skal du bare skrive et eller andet.. så skulle den gerne logge det.. tror jeg..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. august 2002 - 13:45 #5
..jeg ved ikke om det så kun logger det nye der er skrevet, eller alt hvad der er i vinduet..
Avatar billede ruvaldo Nybegynder
25. august 2002 - 13:57 #6
ok..takker
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. august 2002 - 13:57 #7
virkede det ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. august 2002 - 14:32 #8
her er et svar, hvis det virkede..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 02:46 #9
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. maj 2005 - 00:48 #10
yellow... sker der noget her?