Avatar billede maxburner Nybegynder
25. august 2002 - 12:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

submitter uden submit i form.

Hej..

jeg roder lidt med tanken at lave et lille system som skifter fskellige billeder, informationer og værdier ved at skifte i form/input..

Ved at rulle rundt i select/option, så skal output skifte med det samme, ligesom input textlinjer, skal skifte værdier ved at går fra feltet.. noget der minder om onchange. Skal være PHP hvis muligt, eller komimbineret..

ps.. skriv " istedet for \" osv.. mit program forstår dem ikke, og det gøre min udbyder heller ikke.. kommer med fejl..
Avatar billede intel4004 Novice
25. august 2002 - 13:02 #1
Jamen bliver man ikke nødt til at have et button eller submit element til at fortælle browseren om at opdatere?? Man kan lave en select/option muligved vha. af en button og en onclick() event, men javascript er endnu ikke min stærke side. Hvad angår PHP(og vel også andre sprog), er der altid den begrænsning at scriptet skal opdateres og parses med nye data sendt enten via POST eller GET metoderne...

Intel4004
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. august 2002 - 13:02 #2
Avatar billede maxburner Nybegynder
25. august 2002 - 13:13 #3
Ja... men skal også kunne skrive data ud i specifike områder, uden at skifte skærm... skal kunne outpute uden refresh...

feks ligesom du oprette en annonce hos www.dba.dk hvor menuerne skifter efter behøv, men skal også kunne skifte data/billeder osv...

skal indeholde minimalt javascript, helst alt i php.. da jeg har module opbygget hjemmeside
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. august 2002 - 13:22 #4
Det er ikke muligt at aktivere php-kode uden at hente et eller andet fra serveren hvor php virker. Lokalt ude hos brugeren har vi kun javascript.
Avatar billede maxburner Nybegynder
29. januar 2003 - 02:28 #5
luk