Avatar billede daffey Nybegynder
25. august 2002 - 12:28 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med at save

kan kun save med "save as".....får pop-up: acrobat pdf file format is havinf difficulties?

Er det fordi min acrobat reader er for gammel? det er en 5.0.1

på forhånd tak
Avatar billede daffey Nybegynder
25. august 2002 - 12:29 #1
det er illustrator jeg taler om.....sorry
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. august 2002 - 12:38 #2
Kan du gemme i andre formater end PDF?

/Rob
Avatar billede whatever Nybegynder
25. august 2002 - 12:53 #3
Det er en bud i illustrator. Hvilken version er der tale om? Har du opdateret den med opdateringer fra Adobe?
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. august 2002 - 13:00 #4
En god idé man kunne starte med, for at få hjælp, var at stille spørgsmålet i den rigtige kategori. :)
Avatar billede daffey Nybegynder
26. august 2002 - 09:21 #5
Jeg bruger illustrator 9
Jeg kan gemme i alle formater som illustrator kan gemme i.
Jeg kan sagtens gemme en fil, men bliver nød til at bruge "save as"-functionen ellers får jeg ovenstående pop-up.

Goulduck:(jeg prøvede at stille spørgsmålet under programmer/illustrator 2 gange men fik svaret at her kunne ikke oprettes spørgsmål!)
Avatar billede whatever Nybegynder
26. august 2002 - 12:31 #6
Er det version 9.0? Eller 9.01? Eller 9.02? du bruger. Så vidt jeg husker fik jeg samme problem da jeg opdatere til 9.02.
Avatar billede daffey Nybegynder
26. august 2002 - 13:04 #7
9.0      c",)
Avatar billede daffey Nybegynder
28. august 2002 - 17:05 #8
hvad gjorde du ved problemet "whatever"???
Avatar billede whatever Nybegynder
28. august 2002 - 18:09 #9
Skiftede til version 10.
Avatar billede spe Nybegynder
29. august 2002 - 22:06 #10
Det er en fejl, som du måske kan rette op på ved at smide Illustrators prefernece fil ud og starte op igen. Illustrators preference fil hedder AIprefs og ligger ligt forskelligt afhængig af hvilket styresystem du har.

Hvis det ikke hjælper så prøv at installere programmet igen.
Avatar billede lasse_k Nybegynder
27. september 2002 - 19:07 #11
...jeg har oplevet samme problem med både 8.0 og 9.1 i mit tilfælde hjælp det begge gang at reinstaller..?!
...men den med at skifte 10, er da helt sikkert den eneste holdbare???!!!
Avatar billede pringle Nybegynder
25. oktober 2002 - 15:11 #12
Heh, jeg får samme fejl i 10'eren...af en eller anden syret årsag. Det er dog ikke når jeg gemmer, men når jeg forsøger at copy-paste direkte mellem Illustrator og Photoshop...og det er sk*de irriterende.

"Acrobat PDF File Format is having difficulties"
Hos mig står der desuden:
"The path does not exist"

Jeg kan ikke i Illustrator finde noget om nogen PDF-path, men jeg er lige i gang med en re-install af Acrobat...vender tilbage hvis det virker :)
Avatar billede spe Nybegynder
25. oktober 2002 - 15:49 #13
pringle i preferencer under files and clipboard kig efter om du har slået både pdf og AICB til.
Avatar billede pringle Nybegynder
25. oktober 2002 - 15:53 #14
yup...så nemt skulle det ikke være :)
Avatar billede pringle Nybegynder
25. oktober 2002 - 15:53 #15
har også lige geninstallet Acrobat Reader, hjalp ej. Må nok se en re-install i øjnene :P