Avatar billede ruvaldo Nybegynder
24. august 2002 - 23:03 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Menubar med winamp,cpu osv

Hej igen :D

har set på et screenshoot at en bruger have en menubar øverst på hans skrivebord..hvor der var noget med cpu info, uptime,memory, lyd, winamp, og klokken..

  ved i hvor man kan downloade det program henne?
Avatar billede ruvaldo Nybegynder
24. august 2002 - 23:05 #1
http://mobilfun.dk/dote/gå videre til ham der hedder FORM2...det er der man kan se det!!
Avatar billede ruvaldo Nybegynder
24. august 2002 - 23:06 #2
han er nr. 16 hvis man downloader programmet..hvor billederne er på
Avatar billede k-slav Nybegynder
24. august 2002 - 23:51 #3
Programmet hedder winbar, og kan findes her http://www.winbar.nl/
Avatar billede ruvaldo Nybegynder
24. august 2002 - 23:55 #4
er det freeware???
Avatar billede ice Nybegynder
25. august 2002 - 00:06 #5
jeg troede at det annikadk bruger sammen med winbar hørte sammen, men det ser det ikke ud til :( øv
Avatar billede annikadk Nybegynder
25. august 2002 - 07:44 #6
Winbar er freeware og er den bar som bl.a jeg har foroven på mine shots.

Ice: Det jeg har på skrivebordet er samurize.com - freeware
Musen er ikke speciel lige nu, men ellers på CursorXP, mit Tema (bar og vinduer) er fra TGTsoft og er temaet "ChosenK_v2"
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. august 2002 - 10:46 #7
annikadk> Det samurize, som du skriver om, hvad er det? Hvad bruger man det til, hvad giver det dig mulighed for ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. august 2002 - 11:11 #8
annikadk> Jeg har været inde på http://mobilfun.dk/dote/ , hvor jeg har set nogle af dine shots bl.a. http://mobilfun.dk/dote/uploaded/150_annikadk_desktop_20020706.gif.

Jeg har installeret winbar, og har configureret de moduler jeg gerne vil have, men der er et modul som jeg kan se du har, som jeg ikke synes jeg kan få frem. Det jeg gerne vil have, er det modul der ses længst til højre, som viser up/down. Hvordan får man det frem?
Avatar billede annikadk Nybegynder
25. august 2002 - 12:02 #9
up/download er den fane der hedder DU Meter.

Samurize er det "man" har på skrivebordet - fx. vejrudsigt, nyheder, tvprogrammer, pcinfo mm. (http://samurize.com) - derinde er der også mange og flotte skriveborde/opsætninger.
Ulempen er dog at det kun er 2000/XP, og at det tager meget lang tid at sætte op som man vil.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. august 2002 - 12:11 #10
Det er da winbar du bruger ik?

Hvilken version bruger du? Jeg har hentet 1.1.86 final, og der synes jeg ikke der er noget der hedder DU meter.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. august 2002 - 12:23 #11
annikadk> Undskyld det er min fejl, efter at have kørt update har jeg fundet ud af det. Takker for hjælpen
Avatar billede annikadk Nybegynder
25. august 2002 - 12:26 #12
fair nok - jeg bliver nemlig selv betaen som du nok også er på nu ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. august 2002 - 12:35 #13
Annika> Bare for at være besværlig så er der lige en ting mere. Efter at have opdateret vises winbar'en kun hvis jeg er inde i Internet Explorer og ikke bare hvis jeg er ude på skrivebordet som før. Er det bare sådan, eller kan man indstille det?
Avatar billede annikadk Nybegynder
25. august 2002 - 13:04 #14
Det har jeg ikke prøvet må jeg sige, og har ikke nogle bud på hvad der sker :\
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. august 2002 - 14:44 #15
Det var vist også kun begynder vanskeligheder, det er i hvertfald gået væk nu.