Avatar billede Slettet bruger
24. august 2002 - 08:58 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

XP service pack 1 og nu 2

Hvis man indstallerer disse service packs, har man så opdateret med det nyeste med hensyn til huller i EI 6,0?
SP2 indeholder vel alt det som også er i 1'eren? eller skal man have begge?
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2002 - 09:00 #1
Ekstra spørgsmål:
Kan jeg ikke downloade SP på arb. og tage den med hjem. Det tager jo lang tid derhjemme.
Hvis man går ind på MS under SP så kan man kun installere direkte.
Avatar billede resten Nybegynder
24. august 2002 - 09:06 #2
Ja
Avatar billede resten Nybegynder
24. august 2002 - 09:08 #3
Men derfor skal du altid køde windows update da en servicepack som er udkommet den 1/8 ikke inder holder pacth til et hul som er fundet den 10/8 :)
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2002 - 09:26 #4
Er der en af jer der gider smide en link til dem ? Jeg har rodet rundt på MS men finder kun SP2 til Office XP :-(
Avatar billede resten Nybegynder
24. august 2002 - 10:10 #5
Hvilke skal du bruge der er jo mange ?
Men du skal prøve at søge på www.google.com så finder du det du skal bruge.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2002 - 10:20 #6
Er der SP til både windows og office?
Eller indeholder SP2 DK (som snart kommer)alt update til begge dele?
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2002 - 10:47 #7
Næh, nu handlede det her jo om XP SP 1 og 2 og dem kunne jeg ikke lige finde, men til Office XP er der en SP 2, men det er jo ikke den går jeg ud fra.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2002 - 11:39 #8
I må altså undskylde, men jeg kan altså ikke finde nogen service packs til Windows XP. hverken på google eller microsoft. Er der overhovedet udkommet nogen ? De burde vel så være på windowsupdate, men der kan jeg heller ikke se nogen. Det er vel ikke office pakken der menes her ?
Avatar billede resten Nybegynder
24. august 2002 - 11:47 #9
Der er udkommet en service pack til xp men kun til UK versionen.
Og til office xp er der udkommet 2 stk service pack.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2002 - 11:49 #10
Jeg bruger også en engelsk xp, men hedder servicepack 1 så noget andet til XP, så det kan være derfor jeg ikke kan hitte den ?
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2002 - 12:36 #11
Det nærmeste jeg kan komme hos Microsoft er denne side:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;EN-US;sp

og der er ikke nogen til XP. Det er derfor jeg er nysgerrig :-)
Avatar billede resten Nybegynder
24. august 2002 - 12:36 #12
Nej det er det ikke men søg på google.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2002 - 12:37 #13
Har forsøgt, men finder ingen link til den.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2002 - 12:47 #14
okay jeg takker...
Avatar billede resten Nybegynder
24. august 2002 - 12:50 #15
:)
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2002 - 15:33 #16
Så kan jeg sgu bedre forstå jeg ikke kan finde den. Dette er fra ITsvar som kan læses på nettet:

Service Pack 1 (SP1) til Windows XP kommer sandsynligvis i næste måned

og det er læst idag ;-)
Så gogle hjælper jo heller ikke der.
Avatar billede resten Nybegynder
27. august 2002 - 17:39 #17
Ja det er til den danske men den engelske er udkommet.
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2002 - 17:41 #18
Jeg fatter mindre end ingenting ;-)
Avatar billede jonasjubii Nybegynder
05. marts 2004 - 10:03 #19
Det er til Windows XP Pro...

Men hvad hedder den nyeste Beta version????

Hvor kan man hente den????

Hvad er forskellen på SP1 og SP2?????