Avatar billede akdk Nybegynder
06. september 2000 - 15:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

www.dobbelsengen.dk

Et spændende domæne er nu til salg. Op til 1000 webcam freaks besøger dagligt siden.

Der er åbentbart mange, der ikke ved, at dobbeltsengen staves med t!

Et domæne med stort potentiale for den rigtige webmaster...

Interesseret? Kom med et bud..!
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2000 - 16:04 #1
Hvornår er salg af domæne kommet under SiteVudering?

Det er jo et domæne som en møbelhandler kunne bruge.
Avatar billede moskjaer Nybegynder
06. september 2000 - 16:07 #2
Undskyld mig, men jeg har altså ikke det store til overs for folk som lukrerer på andre arbejde - i dette tilfælde folkene på dobbeltsengen.dk.

Hvorfor ikke selv finde på noget?

/Qrt
Avatar billede akdk Nybegynder
06. september 2000 - 16:08 #3
Det er jo ikke blot et almindeligt salg, mere et oplæg til samarbejde. Et lille oplæg til kreative hoveder, som måske kunne have en god idé...

Og jeg tror nu, at der er andre end møbelhandlere, der finder navnet interessant!
Avatar billede akdk Nybegynder
06. september 2000 - 16:15 #4
Qrt, nogle gange må man da være en smule kynisk! Hvorfor tror du f.eks. Jubii har navnet www.erotik.dk som alias? Det handler da om at promovere sig så smart som muligt!

Er jeg helt galt på den, eller er moralen her på eksperten.dk generelt bare enormt høj?

Oplæg til debat!
Avatar billede hope Nybegynder
06. september 2000 - 16:19 #5
hmmm sikke et underligt spørgsmål, jeg fatter nu og niks.....eller i hvert fald fatter jeg ikke hvad akdk vil have op til debat ?-)
Avatar billede akdk Nybegynder
06. september 2000 - 16:26 #6
OK, så dropper vi det!

Jeg er åbentbart den eneste, der synes det kunne være sjovt at lave noget målrettet markedsføring på ovenstående domæne, som har en slående lighed med et andet kendt dansk domæne...

;-)
Avatar billede snedled Nybegynder
06. september 2000 - 16:50 #7
........det er jo en jubii-kanal der har erotik.dk som alias, - og gæt selv hvad kanalen heder :-)

- Og hvis det er akdk der har noget til salg, hører det ikke til hér! - Hvis han ikke har, synes jeg han skal lade domænet ligge, og lade være med at opfordre til fusk!

Det er så vidt jeg er orienteret også en sag kørende mod ejeren af www.berlinske.dk , som stjæler dårlige stavere for berlingske tidende! - Så får vi se om det overhovedet er lovligt!!!

/snedled
Avatar billede akdk Nybegynder
06. september 2000 - 16:53 #8
Det er fair, snedled, jeg dropper idéen og siger til ejeren af domænet, at jeg ikke er interesseret!

Case closed!