Avatar billede jotora Nybegynder
23. august 2002 - 21:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Laserprinter vs. XP

Jeg har en HP LaserJet ll P som er ca 8 år gammel, men kan ikke få den til at virke sammen med Windows XP og det selv om der er en indbygget driver  til Printeren i XP.
Ved nogen hvordan jeg får det til at virke sammen, evt. med en anden driver ? og hvor jeg får en sådan en fra.
Avatar billede resten Nybegynder
23. august 2002 - 21:43 #2
De har kun lavet driver til win me desvære men hvad siger den i enhedshåndteringen ?
Avatar billede benjamin_dk Nybegynder
23. august 2002 - 21:48 #3
Har du prøvet med win200 driverene... hvis der sådan nogle
Avatar billede kard Nybegynder
23. august 2002 - 21:52 #4
Prøv med HP DJ 550 driveren. Ja, lyder dumt, men den driver kan bruges til rigtig mange af HP's printere.
Avatar billede resten Nybegynder
23. august 2002 - 22:02 #5
benjamin-> Læs hvad jeg skriver inden du kommermed svar.