Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
23. august 2002 - 13:15 Der er 5 kommentarer

Edonky !!!

kan man ikke lave et eller andet fusk så at man hente med ens max speed ( Internet hastighed ) og et eller andet sådan at den selv finder en server selv (vil downloade hurtiger)
Avatar billede radiohead Nybegynder
23. august 2002 - 13:16 #1
Hvad med edonkey BOT? www.file-finder.com
Avatar billede radiohead Nybegynder
23. august 2002 - 13:17 #2
Jeg downloader normalt med 200 Kb/sek på nettet, men højst 20 kb/sek fra eDonkey.
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
23. august 2002 - 13:17 #3
gå ind i options og sæt hak i "always stay connected" og "reconnect on loss"
Avatar billede radiohead Nybegynder
23. august 2002 - 13:19 #4
"på nettet" skal forståes som Internet Explorer eks. :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. august 2002 - 13:28 #5
Edonky er vel også afhængig af hvilken hastighed de bruger man henter ved uploader med, så det kan være deres forbindelse der ikke er den bedste!