Avatar billede aakaer Nybegynder
22. august 2002 - 21:14 Der er 11 kommentarer

musik wallpaper

hej

jeg kunne godt tænke mig en bg med nogle billeder af musikkunstnere som er:

(1)Blink182 (lidt større end de andre billeder) (skal stå i midten)
(1)The Offspring (dem med original prankster)
(2)Lifehouse
(2)Jamiroquai
(2)Incubus
(2)Puddle of mudd
(1)Red hot chili peppers
(3)System of a down

billeder man selv bestemme hvilke man nu synes passer bedst sammen men jeg forestiller mig et stort i midten af blink og de andre rundt om. Jeg vil helst have et/flere billeder af alle kunsterne men jeg sætter nr. på så man kan se hvilke jeg synes er vigtigst (1 højest)

takker hvis du gider... :D
Avatar billede aakaer Nybegynder
22. august 2002 - 21:17 #1
ops det skal ikke bare være en stak billeder som lagt ind - de må gerne klippes til.

Skal sendes til aakaerh@hotmail.com da nogle sikkert bliver sure da der er copyright på nogle af billederne...
Avatar billede aakaer Nybegynder
23. august 2002 - 08:47 #2
ingen der gider?? :(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. august 2002 - 09:04 #3
hvorfor prøver du ikke selv at kigge på deres hjemmesider.. der er mange bands der ligger wallpaper ud på deres HP!

Plus, som du selv skriver.. at de skal sendes til din mail, da de sikkert overskrider copyrights.. og der må ikke gives pointz for en løsning der ikke er tilgængelig for alle..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. august 2002 - 09:18 #4
sorry, så ikke det var Opgaver: Grafiske Opgaver...

det er jo nogle andre regler her ;o)

Undskyld ;o)
Avatar billede soelver Nybegynder
26. august 2002 - 09:16 #5
Hvilken størrelse skulle det være i? 1024x768 eller... ?
Avatar billede aakaer Nybegynder
27. august 2002 - 19:11 #6
jeps
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 08:50 #7
hvis du ikke har fået lavet opgaven kan du kontakte codevision på www.codevision.dk eller skriv på info@codevision.dk
Avatar billede -titan- Nybegynder
06. september 2002 - 16:19 #8
lukker
Avatar billede soelver Nybegynder
10. september 2002 - 10:39 #9
Jeg er ude af opgaven, men undrede mig bare lige over en lille detalje.

Er aakaer og -titan- samme bruger? Eller hvad er idéen i at -titan- skriver "lukker" i aakaer's spørgsmål? Kan jo være en fejl, men det ser da lidt mærkeligt ud.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. september 2002 - 10:45 #10
Hmmm... det må du nok sige soelver...

Har du en RIGTIG god forklaring -titan-/aarkaer?

Iflg. Ekspertens regler (www.eksperten.dk/regler.phtml) er det kun tilladt at have én bruger. Overtrædelse vil medføre deaktivering af alle profiler.

NanoQ/coadmin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. september 2002 - 12:49 #11
Jeg vil lige tilføje, at hvis ikke jeg får et godt svar inden fredag aften, ryger begge brugere...