Avatar billede domaz Nybegynder
22. august 2002 - 19:35 Der er 4 kommentarer

Lagging ...

Hej Eksperter.

Jeg har sat min computer op hos en ven og fået delt internet forbindelsen osv.

Men hvis jeg fx. bruger JubiiChat, så kommer der nogle enorme lag, hvor der intet sker .. og pludselig kommer det hele.

Og det er kun mig der bruger nettet LIGE nu ..

Han har cibercity med router ..

Nogle der ved hvad vi skal gøre, for at få det til at køre godt?
Avatar billede sunbao Nybegynder
25. august 2002 - 19:51 #1
prøv at slukke router i en ½ times tid det pleker at hjælpe hos mig
Avatar billede unkill Nybegynder
15. september 2002 - 01:41 #2
Du kan prøve at køre uden router og se om det er problembet...
Avatar billede mr.fun Nybegynder
29. oktober 2002 - 00:18 #3
hvor tit sker det, det med lagget???? sker det hver 5 mins eller en gang i timen eller engang om dagen????
da der kan være flere årsager til dette afhænig af tid er det nødvendigt at hvide for at kunne svare på dette spørgsmål
Avatar billede domaz Nybegynder
01. januar 2003 - 01:50 #4
Det sker tit .. mange gange om dagen ..
Hvis jeg er på ICQ, så logger den mig af ICQen.. da ICQen ikke får noget respons i et XX antal sekunder..