Avatar billede liquid-dreams Nybegynder
22. august 2002 - 19:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af billeder

Jeg har lavet disse billeder / det nederste (nikmi2.jpg) skulle gerne ligne et design :
http://www.pixel-box.dk/front.jpg
http://www.pixel-box.dk/watchred.jpg
http://www.pixel-box.dk/blueflames.jpg
http://www.pixel-box.dk/nikmi2.jpg

hvad syn's i om dem?
Avatar billede dennism Nybegynder
22. august 2002 - 19:28 #1
LOL... De er najz!
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 19:34 #2
Jeg syntes at de er rigtig flotte! Dit farvevalg er også rigtig godt...
Det er nogle fede effekter du har brugt, men hvilket progrma har du lavet dem i??
Avatar billede prodic Mester
22. august 2002 - 19:35 #3
Umiddelbart ligner billederne noget 2 forskellige personer har lavet.
Baggrundene er pæne - men billederne som helhed smadres af teksterne(de store) der er sat ind.
De passer slet ikke ind i stilen - hvis du spørger mig.
Avatar billede limemedia Nybegynder
22. august 2002 - 19:38 #4
må give prodic ret, baggrundende og de tekster der er klistret ind oven på er lavet af forskellige grafikere... Det passer slet ikke ind og ødelægger helhedsindtrykket.
Avatar billede liquid-dreams Nybegynder
22. august 2002 - 19:39 #5
Jeg har brugt 3D Studio Max og Photoshop til at lave billederne i ;)

Prodic: ville det ikke se "lidt" kedeligt ud, hvis jeg fjernede alt teksten?
Avatar billede liquid-dreams Nybegynder
22. august 2002 - 19:41 #6
vil i se psd filen eller hvad? *S*
Avatar billede limemedia Nybegynder
22. august 2002 - 19:45 #7
gerne *s*
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
22. august 2002 - 19:49 #8
hmm nej nej.. jeg syntes tværtimod at det eneste der fungere her er teksten.. al din grafik er meget præget at at nu har du fået den her gode ide, og så pøser du på.. stop lidt op og se hvor meget af det der egentligt er nødvendigt for at dit billede fungere rent grafisk, et godt udstyk er "less is more" enkelhed er tit det allermest lækre, det er en svær ballance gang. Måske kunne du også blive lidt mere inspireret i dit farve valg..

tag et kig på www.colormatch.dk
eller www.neteffect.dk

ofte får man nok lidt mere respons hvis man giver mere end 1 point
Avatar billede prodic Mester
22. august 2002 - 20:07 #9
liquid->Hvis du tænker om det ville blive kedeligt uden den nuværende tekst, så absolut nej. For den tekst du har nu skader klart mere end den gavner.
Du skal kun bruge tekst hvis du kan holde stilen fra baggrunden.
Hvis du kan det - så brug tekst. Kan du ikke - så lad være. :)

PSD-filen kan vi nok ikke bruge til ret meget da den vel kun indeholder enkelte effekter samt tekst-layers - det rigtige bevis er vel i 3Dmax-filerne. :)
Avatar billede liquid-dreams Nybegynder
22. august 2002 - 20:29 #10
ehm.. hvis i kender bare lidt til 3dmax er det faktisk NEMT at lave den baggrund.. sæt Noise på .. og så er den i vinkel.. ! og jeg kan ikke se hvad der er i vejen med farverne? måske er jeg farveblind.. ;) men det er vel noget andet når det er en selv der har lavet det.. men.. jeg har ikke gemt de max filer fra de billeder.. men jeg kan hurtigt lave nogle nye, der ligner? hvis det er?
ka ik ta' at der er nogle der ikke tror på jeg har lavet ting.. bar' så i v' d' ;P
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
24. august 2002 - 00:11 #11
Det kunne du ikke bruge til noget kan jeg se??

Well kritik kan være godt og konstruktivt om du kan lide det eller ej :)