Avatar billede terjegutten Nybegynder
22. august 2002 - 19:19 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Trenger en logo

Hei!
Jeg trenger en logo!
Logoen skal benyttes til en website.
Fargene på websiten kommer til å være: #A3B4C7, #DDE4ED og hvit.

Adressen til websiten vil være www.ostfold-bilnett.no. Og her vil brukere kunne kjøpe og selge biler. - Både privatpersoner og bilforhandlere.

- Så logen må ha ett eller annen med biler og gjøre  , og innholde teksten. ostfold-bilnett.no

Håper noen vil lage dette for 200 point!

Hilsen

terjegutten
Avatar billede syvon Nybegynder
22. august 2002 - 19:34 #1
width/height ???
Avatar billede terjegutten Nybegynder
22. august 2002 - 19:36 #2
Er litt usikker, men tenkte at logoen skulle stå i left frame på siten. Og denne framene skal kun inneholde meny'en
Avatar billede terjegutten Nybegynder
22. august 2002 - 19:38 #3
Kansje litt større en "eksperten" logen vi nå ser..?
Avatar billede syvon Nybegynder
22. august 2002 - 19:39 #4
dvs. ca:150px*150px
Avatar billede terjegutten Nybegynder
22. august 2002 - 19:48 #5
Ja, prøv med det.
Avatar billede terjegutten Nybegynder
22. august 2002 - 19:54 #6
Du kan også ta en titt på denne adressen. Et lite utkast til siden:
http://www.webtjenesten.no/kunder/biler/
Avatar billede syvon Nybegynder
22. august 2002 - 19:57 #7
http://80.196.150.242/andre/terje.asp

har lavet disse inden jeg så siden
Avatar billede terjegutten Nybegynder
22. august 2002 - 20:04 #8
Har fått lagt den inn på siden. - Du som er designer, syntes du det så greit ut eller ville du ha hatt det anneledes??
http://www.webtjenesten.no/kunder/biler/

Beklager at jeg ikke fikk lagt ut linken før, men jeg måtte få tak i min programmerer.

terjegutten.
Avatar billede syvon Nybegynder
22. august 2002 - 20:10 #9
har lagt en mere på prøv med dei istedet
Avatar billede terjegutten Nybegynder
22. august 2002 - 20:16 #10
Har nå fått lagt ut den. - Jeg må ta kontakt med med partner og høre hva han syntes, men det ble jo bra syntes jeg! Han er ikke tilgjenelig på et par timer, men du hører fra meg.

PS! Andre på eksperten kan jo også prøve å lage en logo til denne siden til jeg får tak i min partner.

terjeguttn
Avatar billede syvon Nybegynder
22. august 2002 - 20:35 #11
hvis du bruger den der er lagt på så forsvinder det hvide uden om
Avatar billede terjegutten Nybegynder
22. august 2002 - 20:36 #12
Jeg fikk allerede tak i min partner! Han syntes at det ble litt for mye farger i den. Han sa til meg at han kunne tenke seg bilde av en bil, motor eller et dekk, som var tonet ned i samme farge som bakrundsfargen og med den samme teksten over "ostfold-bilnett.no". (gjerne med litt spesiell skrift design)

Er det mye jobb å lage det?

terjegutten
Avatar billede terjegutten Nybegynder
22. august 2002 - 20:39 #13
Jeg har sett på en del av dine andre svar her på eksperten, syvon! Og du lager VELDIG mye bra!
Håper på et positivt svar fra deg, da en logo er meget viktig i markedsføring av vårt website.

terjegutten
Avatar billede syvon Nybegynder
22. august 2002 - 20:52 #14
har lagt en mere på
Avatar billede terjegutten Nybegynder
22. august 2002 - 20:59 #15
Den er godkjent! Takk for hjelpen

Hilsen

terjegutten
Avatar billede syvon Nybegynder
22. august 2002 - 21:03 #16
det var så lidt.

takker for pointz :o)