Avatar billede zenzz Nybegynder
22. august 2002 - 16:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Indsætte film i Powerpoint?

Jeg kan ikke indsætte en avi film på 8 mb. i et diasshow. Jeg ved ikke hvad problemet er, hvad gør jeg.. Jeg er villig til at give gode point, da jeg er i tidsnød. Det er til et skoleprojekt på mit gymnasium.... - Kristian

http://www.fckvest.dk
Avatar billede xrenegade Nybegynder
22. august 2002 - 17:05 #1
indsæt->film og lyde->film fra fil
Avatar billede zenzz Nybegynder
22. august 2002 - 17:09 #2
Ja.. det er jeg godt klar over.. men derfra opstår problemerne.. Jeg ved godt man også kan indsætte gennem indsæt-> objekt ... o.s.v.  Jeg er inde i menuerne.. Men den gider ikke indsætte denne fil..
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. august 2002 - 21:39 #3
Har du prøvet med en anden?
Avatar billede jkrons Professor
22. august 2002 - 23:01 #4
Får du en fejlmeddelelse? I givet fald hvilken?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. august 2002 - 09:28 #5
hvis du får en fejlmeddelelse kan det skyldes at du fx har installeret quicktime, da denne sw går ind og foretager ændringer i win.ini. Du kan løse problemet ved at ændre i regedit.
Ser lige om jeg ikke kan finde et eller andet på ms side.....
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. august 2002 - 09:39 #6
her er en god forklaring til hvad du skal gøre. OBS husk lige at tage en backup, inden du går igang med at lave ændringerne. (har taget udgangspunkt i at du har powerpoint 2000)

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q212409
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. august 2002 - 10:47 #7
mhh varmen er vist steget mig til hjernen :p du skal selvfølgelig foretager ændringer i win.ini ;)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
31. august 2002 - 11:16 #8
thx for p :)