Avatar billede dd Nybegynder
05. september 2000 - 23:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

banner eller Screenswap

Hejsa
Jeg er ikke en haj til ASP, men håber der en der kan hjælpe mig :-)
Jeg er på jagt efter et banner eller Screenswap til min hjemmeside, hvor der skal være Information om linket ,Vist antal gange, Klikket på antal gange.
Avatar billede dd Nybegynder
06. september 2000 - 00:33 #1
.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2000 - 01:37 #2
?
Avatar billede ajh Nybegynder
06. september 2000 - 08:32 #3
hmm..

hvis du har adgang til php/mysql er der et program der hedder phpAds der kunne hjælpe dig...

men nu siger du jo asp sååååååååååå.. oh well... here goes

webadresse: www.phpwizard.com