Avatar billede mglarsen Nybegynder
05. september 2000 - 18:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Protokoller under WinMe...

Hej!
Jeg har et mystisk problem. Pludselig kan jeg ikke få lov at installere IPX/SPX og NetBeui på WinMe.
Jeg har tidligere kunnet, men nu kan jeg kun vælge mellem to ATM-protokoller.
Er der nogen, der kender problemet, eller kan fortælle mig, hvor protokollerne ligger. Jeg har prøvet at klikke \'have disc\', og så peget på WinMe installationsdir, Windows\\INF og et par stykker andre, men hver gang, siger den: No information...
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
06. september 2000 - 07:59 #1
Ligger Microsoft under producenter når du tilføjer protokol??
Avatar billede mglarsen Nybegynder
06. september 2000 - 09:44 #2
Ja, men under Microsoft er der kun de to nævnte muligheder...
Avatar billede razmataz Nybegynder
06. september 2000 - 11:38 #3
hej... har haft samme problem.... brug en win98, win95 disk .... og kig under drivere... ellers kan du evt. få fat i WinMe fuld udgave.. for du kører vel betaen?? Det var den jeg oplevede det med i hvert tilfælde...

<-^RaZ^-.