Avatar billede jepper15 Nybegynder
21. august 2002 - 20:07 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Fed tekst i alert-box

Hvordan laver jeg en fed tekst i en alert box?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. august 2002 - 20:10 #1
Kan du ikke!
Avatar billede jepper15 Nybegynder
21. august 2002 - 20:14 #2
Det er ikke det svar jeg vil have, giv mig et bedre et!
Avatar billede flash-man Nybegynder
21. august 2002 - 20:20 #3
der findes faktisk en mulighed, men så er vi helt ude der hvor kragerne og andre havdyr vender..

Med andre ord.. Så skal du til at rode med noget cromeless popup-window.. Og så skal du stort set designe dit eget vinde, men så kan du osse komme billeder i og så' noget.. Men det er en meget sværere mulighed, og bør nok kun bruges hvis du har en del forstand på JavaScript.. 2 sek, så finder jeg lige et link..!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. august 2002 - 20:20 #4
dahhhhh
ok, noget ala:
Det kan desværre ikke lade sig gøre!
var det sådan noget?
eller, no dude, aint manageable!
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. august 2002 - 20:23 #5
javascript 'låner' alertboksen fra det underliggende styeresystem. det er en standardfuntion vi ikke kan ændre på.

men du kan lave din egen alert i form af et lag med en knap på som du så gør synlig når den alert skal vises. du kan se et ret sølle eklsempel her:
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/temp/exp84866.html

det lag kan du så rette til med fed font og hvad søren du ellers vil.

mvh JakobA
Avatar billede flash-man Nybegynder
21. august 2002 - 20:26 #6
Tja.. Jeg vil sige at JakobA's svar nok er nemmere at bruge end mit, men anyway... http://www.microbians.com/ Og derfra klikker du på logoet > Chromeless > Download > Og så er det ellers bare om at gå igang med at designe..!

Så.. Jeg ville nok osse bruge JakobA's løsning =)
Avatar billede jepper15 Nybegynder
21. august 2002 - 20:56 #7
OK, jeg tror så på jer! HAvde nemlig, som I siger overvejet at lave et layer, men fuck det! Jeg må nøjes!