Avatar billede thez Nybegynder
21. august 2002 - 15:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Merge harddisk med Partition Magic 7.0 => Krise...

Jeg ville merge 2 drev på min 80 gig Seagate HD, men partition magic gik kold midt i handlingen, så jeg tænkte, jeg lukker bare programmet og prøver igen... DOH!!!

Nu ka jeg i PM se min partition som er merget som jeg ville ha det, men der er ikke noget drev-bogstav til den. Og i windows ka jeg ikke se drevet...
Jeg ville glige høre om der var nogen mulighed for at genskabe noget af det tabte inden jeg formaterer det hele??

Jeg har søgt her på eksperten, og det ser ud som om at der er flere der har prøvet det samme :o( Men jeg ku ikke finde noget som jeg ku bruge

Med venlig hilsen
Simon
Avatar billede thez Nybegynder
21. august 2002 - 16:22 #1
Fik den selv til at fungere vha PM7, gav drevet et drevbogstav, men desværre gik der en hel del tabt :(
Avatar billede kaj9313 Nybegynder
21. august 2002 - 16:29 #2
jeg har muligvis et svar det kan lade sig gøre for mit firma Data Team A/s at genskabe din hardisk informationer ellers må du desværre blive nød til at formatere det er en lidt kringlet process og koster cs en halv tekniker time altså 200 kr + moms = 250 ialt
Avatar billede thez Nybegynder
22. august 2002 - 00:35 #3
Mange tak ellers, men jeg har besluttet mig for at lade det være sådan...
Der er ikke noget at gøre ved det nu, da jeg alligevel har valgt at formatere hele skidtet.

Endnu engang tak