Avatar billede opgavecenter Nybegynder
21. august 2002 - 14:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Det best bundkort til p4

jeg vil gerne høre hvad for et bundkort jeg skla købe til min Pentium4 Northwood 2.0GHz In-a-Box

tror det skal være
Aopen eller Asus
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
21. august 2002 - 14:12 #1
er deer nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede proximus86 Nybegynder
21. august 2002 - 14:17 #2
Asus helt klart... det er det bedste Bundkort til dags dato...!
Avatar billede Chewie Novice
21. august 2002 - 14:22 #3
Jeg ved ikke hvorfor men jeg har hørt man ikke skal købe IN-A-BOX
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. august 2002 - 15:14 #4
in-a-box kølerne køler næsten kun lige præci det de skal, og hvis der skal overclockes kan man jo lige så godt købe den rigtige køler fra starten! ligemeget hvad er det det værd at købe en ordentlig køler!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
21. august 2002 - 15:48 #5
Som mr-bob siger er der ikke meget knald på de medfølgende kølere - kvaliteten af disse kølere svarer til dem, der ligger i 100kr-klassen og nedefter...
Avatar billede pentium4 Juniormester
21. august 2002 - 23:56 #6
mr-bob og kreidlerhansen -> Hvor har i læst det henne???

Jeg og en af mine venner har begge en 1600Mhz NW som er OC til 2133Mhz og den bliver kun ca. 2-4°C varmer ved OC og det er med en In-A-Box køler og de larmer heller ikke ret meget i forhold til dem man kan købe og de koster jo det hvide ud af øjnene. En In-A-Box CPU er ikke dyrere end en uden.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
22. august 2002 - 09:39 #7
Blot hvad to af mine kammier har meldt tilbage med :o)

Og så afhænger det af, hvilket kabinet man har skidtet monteret i - men jeg må så gå ud fra, det er et standard-kabinet, du mener, og ikke et alu med en milliard million blæsere...
Avatar billede pentium4 Juniormester
22. august 2002 - 13:00 #8
Det er i et Aopen Hightower med en ny Enermax 350W PSU og i øjeblikket 2 kabinet-blæsere.
Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
25. august 2002 - 22:38 #9
Jeg kører med P4 1800Mhz, asus p4s533 bundkort og det kører perfekt. Jeg kan overclocke min com til 2400Mhz og den bliver 2°C varmere og kører stabilt. Det er også en standard In-a-Box køler jeg har, og den larmer næsten ikke.

Intel P4 1800@2400
GeForce 4 mx440
256 DDR 2100
80 Gb maxtor
Soundblaster live
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
26. august 2002 - 13:22 #10
onlinespil.tk jeg vil gerne give dig de point men du har da ikke kommet med et svar skriv lige igen så du kan få dem ;0)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:55 #11
lukketid???