Avatar billede dj-freeman Nybegynder
21. august 2002 - 11:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CS Updater ik.....

Jeg har hente Opdateringen til CS også vil jeg sæt det in så jeg akn kører det også..Men den opdater ikke.. Hvorofr.. og hvor skal jeg gamme filerne henne [ Hvad mappe ] ... Og det er version 1.5
Avatar billede musti776 Nybegynder
21. august 2002 - 11:48 #1
du skal nok ligge dit opdatering inde i cs mappen (Sierra, hedder den nok), og bare begynde installationen
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
21. august 2002 - 11:56 #2
Har jeg prøvet.. men jeg sletter der lige og indstaller det igen..
Avatar billede jsn Nybegynder
21. august 2002 - 16:12 #3
http://www.counter-strike.net/retail_full.html?CogiFORCE
den her skulle gerne selv find mappen den skal ligge i ellers
er det.. C:\..\Sierra\counter-strike
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
22. august 2002 - 20:05 #4
det virker ik
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
26. august 2002 - 19:01 #5
Lukker dette spm