Avatar billede berdin Nybegynder
05. september 2000 - 12:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftet filer der forsvinder

Hej
Jeg har et problem, jeg sender mange vedhæftet filer, men der er en som ikke modtager dem som vedhæftet, men som en kodet tekst. Hvordan laver han om på sin Outlook express 5.0 om til at modtage mine mail med vedhæftning ?
Berdin
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
05. september 2000 - 12:59 #1
Hmmm.. prøv at lægge alle de filer du vil sende i f.eks. én Zip-fil, og så husk at bruge indsæt --> fil når du vedhæfter.
Hvis det ikke R det der R galt, så må det være modtagerens mail-prog der er noget ivejen med.

XyLen wrote tHis
Avatar billede berdin Nybegynder
05. september 2000 - 13:04 #2
Hej tk-xylen
Det er modtagernes mailprogram der er noget galt med, da det både er ved indsæt og vedhæftet filer også selvom der bruges Zip-fil.
Jeg fatter det ikke, han er den eneste der ikke modtager mine filer.
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
05. september 2000 - 13:14 #3
Hvad for et prog bruger han/hende?
Avatar billede berdin Nybegynder
05. september 2000 - 13:20 #4
Outlook Express 5.0
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
05. september 2000 - 13:23 #5
Blip... Bzzzz (tænke\"

Måske understøtter hans ISP slet ikke filoverførsel sammen med e-mails. Hvilken ISP bruger han?

Avatar billede Slettet bruger
05. september 2000 - 13:24 #6
Jeg har været udsat for noget ligende det samme Engang da jeg brugte downloadprogrammet MR Coll nu  DL-Mail Pro 2000 . Der blev filen som skulle downloades delt op i flere dele. Dengang startede mit mailprogram også med at levere de vedhæftede filer som tekst koder i mailen.

Har i prøvet at tjeke instillinger, at de er ens hos jer begge to?

Har han prøvet at hente meddelelsen med den vedhæftet fil vila WEB mail, også downloade filen derfra?

Har modtageren af dine filer TeleDanmark?

Avatar billede berdin Nybegynder
05. september 2000 - 13:27 #7
Har ikke den fjerneste andelse - har kun snakket med ham i telefonen, men da vi skal arbejde sammen er det lidt vigtigt at han også kan bruge det jeg sender til ham. Han modtager godt nok ting han sender fra sig selv til sig selv, bare ikke fra andre.
Avatar billede berdin Nybegynder
05. september 2000 - 13:30 #8
Han er en teledanmark kunde og jeg er cybercity - men jeg mailer sammen med mange der er teleDanmark kunde og de har ikke disse problemer, og vi gik i går aftes hele vores postprogram igennem sammen og fant ingen uoverensstemlser.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2000 - 13:42 #9
Han skal prøve at gå ind i www.mail.opasia.dk og finde din mail i hans postkasse på serveren, så kan han downloade filen derfra.