Avatar billede patrick18 Nybegynder
20. august 2002 - 21:19 Der er 51 kommentarer og
2 løsninger

Højtaler virker ikk

HJÆLP MIG EKSPERTER jeg har surondsound på min pc altec modelen Men de virker ikke kun de 2 første eller kun en af dem skifter !

Jeg køre amd 1000 mhz mit lydkort sidde ri mother boardet det er et ecs elitegroup socket a HVAD SKAL JEG GØRE
Avatar billede patrick18 Nybegynder
20. august 2002 - 21:23 #1
og det skal virke idagf skal spille cw i cs hvordan skal jeg gøre
Avatar billede theguardian Nybegynder
20. august 2002 - 21:26 #2
Hej patrick18

Du skriver ikke hvilket højtaler sæt du har eller om det har virkert, men jeg vil tro det er dit lydkort den er gal med, men kom med nogle mere præcise detajler
Avatar billede peet-49 Novice
20. august 2002 - 21:27 #3
Gå i enhedshåndtering og fjern dine lyddrivere, genstart derefter din pc, så installerer win nye drivere igen.
Avatar billede proximus86 Nybegynder
20. august 2002 - 21:27 #4
pråv at geninstaller driverne eller gå ind i lyd indstillinger inde i kontrolpanel og sæt den til surround !
Avatar billede patrick18 Nybegynder
20. august 2002 - 22:13 #5
når jeg sætter den  til de tlaver den  igen fårskæl
Avatar billede patrick18 Nybegynder
20. august 2002 - 22:14 #6
Det er altec lansing mulyimedia computer speakers system står der bag på¨dem har 4 højtaler + sub
Avatar billede patrick18 Nybegynder
20. august 2002 - 22:46 #7
prøver sq lige at genistarlere drivern
Avatar billede patrick18 Nybegynder
20. august 2002 - 23:03 #8
Efter jeg har instalert min drikver om igen virker de to forste godt men de 2 bagerste virker stadig ikk og jeg satte den til at jeg havde seroundsound så hvad r fejlen?
Avatar billede peet-49 Novice
20. august 2002 - 23:15 #9
Du skal lave de rigtige settings i softwaren, den skal køre på alle udgange, nu kører den almindelig stereo.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 07:07 #10
okay hvordan gør jeg det så?
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 07:13 #11
peet49 how?
Avatar billede peet-49 Novice
21. august 2002 - 08:10 #12
Det burde du kunne læse i manualen til kortet. Der må også være noget software indstalleret til kortet, der skal være noget (options)
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 14:14 #13
ja det er instaleret men der er intet Optiens til det og i min manuel står det sq ikk
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 14:25 #14
eller hvor kan jeg finde det?
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 14:57 #15
peet49 kan ikke finde noget please hjælp mig!
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 15:39 #16
PEET49 HEEEEEEEEEEEEEEEELP
Avatar billede peet-49 Novice
21. august 2002 - 17:13 #17
Er du sikker på, at du ikke kun har installeret driver til 2 kanals sound.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 17:42 #18
Jeg kan da ikke vælge den vælger det selv! når man instalerer motherboardet
Avatar billede peet-49 Novice
21. august 2002 - 19:34 #19
Jeg kender ingen bundkort fra ECS, der har indbygget surroundkort.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 19:51 #20
Altså der er udgange til 4 højtaler! og microfon!
Avatar billede peet-49 Novice
21. august 2002 - 20:18 #21
Så skal du nok installere driver selv, dvs. du skal finde den rigtige "inf" fil, der skal installeres. Windows finder kun en fil, den kan bruge.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 20:30 #22
Hvor kan jeg finde den !
Avatar billede peet-49 Novice
21. august 2002 - 20:34 #23
Den skal være på skiver, der fulgte med bundkortet. Du fjerner lydkortet under enhedshåndtering, kører tilføj nyt hardware, og kører-finder selv en på listen.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 20:44 #24
hvorfra skal jeg vide hvilken jeg skal vælge?
Avatar billede peet-49 Novice
21. august 2002 - 20:52 #25
Der sikkert en reedmefil, der kan du se hvilken, du skal bruge. Sæt skiven i cdrommen og se den igennem.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 21:29 #26
dette står i readme                                                            *
*                              CD V1.2S                              *
*                            README FILE                            *
*                                                                    *
*  =================================================================  *
*                                                                    *
*                  [VGA      ] VGA Driver.                          *
*                  [SOUND    ] SOUND Driver.                        *
*                  [MODEM    ] MODEM driver.                          *
*                  [LAN      ] LAN driver.                          *
*                  [Perpheral ] Perpheral Devices driver.            *
*                  [USB      ] USB Driver.                          *
*                  [Utility  ] Utility Driver.                      *
*                                                                    *
*  =================================================================  *
*                                                                    *
***********************************************************************

* All brand or product names mentioned are trademarks or registered
  trademarks of their respective holders.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 21:29 #27
og dette i sound readme ***********************************************************************
***********************************************************************
*                                                                    *
*                            Sound Directory                          *
*                              README FILE                            *
*                                                                    *
*  =================================================================  *
*                                                                    *
*      [ALi        ] ALi Codec Sound on board driver.                *
*                    Version 5.12.01.5124, Release 01/31/2001.      *
*                    For K7AMA.                                      *
*                                                                    *
*      [C-Media9738 ] C-Media 9738 Codec Sound on board driver.      *
*                    Version 0.21, Release 01/15/2002.              *
*                    FOR K7S5A / P4S5MG.                            *
*                                                                    *
*      [P4S5A      ] SiS 7012 Codec Sound on board driver.          *
*                    Version 1.02, Release 10/29/2001.              *
*                    For P4S5A  / P4S5A2 / P4S5M / K7SOM            *
*                        P4S5MG.                                    *
*                                                                    *
*      [SiS630_730  ] SiS 7018 Codec Sound on board driver.          *
*                    Version 1.14, Release 10/15/2001.              *
*                    For K7SEM.                                      *
*                                                                    *
*      [SiS635      ] SiS 7012 Codec Sound on board driver.          *
*                    Version 1.03C, Release 12/07/2001.              *
*                    Release 01/17/2002.                            *
*                    For K7S5A  / K7S5A2 / K7S5A3 / L4S5M          *
*                        L4S5M2  / L4S5M3 / L4S5MG / L4S5MG2        *
*                        L4S5MG3 / K7S5M  / K7S6A  / L7SOM          *
*                        L4S5A.                                      *
*                                                                    *
*  =================================================================  *
*                                                                    *
***********************************************************************

* All brand or product names mentioned are trademarks or registered
  trademarks of their respective holders.
Avatar billede peet-49 Novice
21. august 2002 - 21:54 #28
Så skal du have fundet ud af, hvilket soundcard, der er i din maskine, der er jo en del, ar vælge imellem.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 22:04 #29
hvordan finder jeg ud af det?
Avatar billede peet-49 Novice
21. august 2002 - 22:17 #30
Det kan du se i din manuel, eller når du fjerner dit lydkort, og systemet installerer igen, kommer der en rude op med, hvilket kort, den søger til.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
21. august 2002 - 22:30 #31
kan sq ikke finde det!
Avatar billede peet-49 Novice
21. august 2002 - 22:37 #32
Jeg har ikke selv et sådant kort på lager, så jeg kan ikke hjælpe dig yderligere. Du kan downloade et program der hedder SisoftSandra, det kan fortælle dig alt om dit system,  kan hentes frit her www.sisoftware.co.uk/sandra
Avatar billede patrick18 Nybegynder
24. august 2002 - 12:27 #33
jeg har sis 7012
Avatar billede peet-49 Novice
24. august 2002 - 12:51 #34
Avatar billede peet-49 Novice
24. august 2002 - 12:52 #35
Har tjekket-linket virker
Avatar billede patrick18 Nybegynder
24. august 2002 - 17:03 #36
man skal opgive bruger navn og kopde for at downlaode det jo!
Avatar billede patrick18 Nybegynder
24. august 2002 - 17:04 #37
så hvis du har et free member ship så vil jeg gerne bede om koden og brugernavnet gide rikke selv lave et
Avatar billede patrick18 Nybegynder
24. august 2002 - 20:50 #38
vil gerne give 10 points mere får bruger og kode
Avatar billede peet-49 Novice
24. august 2002 - 21:07 #39
user name: drivers
password: all
Avatar billede patrick18 Nybegynder
24. august 2002 - 21:28 #40
ligger lige 10 points mere ud på spm får koden og brugern
Avatar billede peet-49 Novice
24. august 2002 - 21:31 #41
Takker, du skal huske, at lukke dette.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
24. august 2002 - 21:41 #42
det hjalå omtet
Avatar billede patrick18 Nybegynder
24. august 2002 - 21:41 #43
jamen drivern gav intet
Avatar billede peet-49 Novice
24. august 2002 - 21:51 #44
Jeg tror ikke du kan finde ud af ret meget, du kan da heller ikke dele point ud til højre og venstre, når din konto er tom.
Avatar billede peet-49 Novice
24. august 2002 - 21:53 #45
Og forøvrigt har du den driver du skal bruge på din cd, du skal bare lære, at installere rigtigt. Få een til, at hjælpe dig, der ved noget om det.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
25. august 2002 - 00:27 #46
Jamen jeg ahr dne rigtige driver på cden så!
Avatar billede patrick18 Nybegynder
25. august 2002 - 00:27 #47
men der virker de to bagerste højtaler ikk! det  er som om det andet stik er slået fra hvordan slår jeg det til!
Avatar billede peet-49 Novice
25. august 2002 - 09:28 #48
Du har selv givet oplysningerne lidt længere oppe, du ser hvilket bundkort, du har og der stor også et driver nummer, du skal bruge. Det er den sidste hjælp, du får herfra. Husk man kan ikke forære noget bort, man ikke har.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
25. august 2002 - 11:17 #49
Jamen hør her det eneste der er GALT er at mit andet stik virker ikke
Avatar billede patrick18 Nybegynder
25. august 2002 - 13:05 #50
jamen jeg lukker sq dette spm nu fikINTET HJÆLP men peet49 du får 10 points får brugern og koden
Avatar billede peet-49 Novice
25. august 2002 - 21:41 #51
Hvordan vil du give mig point, når du ikke har nogen på kontoen??
Avatar billede peet-49 Novice
26. august 2002 - 08:55 #52
Med den hjælp du har fået, er selv mit barnebarn i stand til, at installere et lydkort, du skal lære, at læse alle ruder, der popper op under installation, så kører det også for dig.
Avatar billede heiss Nybegynder
13. september 2002 - 18:39 #53
har du sat den ledning på bundkortet der hedder spk1, hvis du har, så fjern den igen og se om ikke dit problem er løst...