Avatar billede hholger Nybegynder
20. august 2002 - 20:50 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Remote server administration

Er der mon nogen der kan forklare mig hvordan man fjernbetjener FTP programmet Serv-U???
Enterprise Edition
version 4.4

Remote server administration is enabled
Avatar billede prodic Mester
20. august 2002 - 21:36 #1
http://www.serv-u.com/frame.asp?dest=http://www.RhinoSoft.com/kbase/kbsearch.asp?product=su

Reference#: 1101

Søg efter Reference#: 1101 på siden og så skulle der komme en guide frem.
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. august 2002 - 22:12 #2
Du installere Serv-U administrator på den maskine som du vil fjernstyrre fra - her connecter du så til din server med en bruger som har rettigheder til at remote administre serveren.

Det var i hvert fald sådan man skal gøre i version 3.1
Avatar billede hholger Nybegynder
21. august 2002 - 12:37 #3
goulduck > skriv et "svar" venligst for at få poing
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 2002 - 22:34 #4
:)

Tak!