Avatar billede ralf Nybegynder
05. september 2000 - 09:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

outlook express 5.0

GD
I dag opplevet jeg et nytt fenomen med outlook express. Når jeg åpnet programmet var alt slettet, innbakke, sendt mail private mapper, innehold \"zero\", mappene var naturligvis der, men altså tomme. Jeg oppdaget at de muligvis var overført til mappen dokumenter, men her som \"dbx\" filer, og jeg aner ikke hvilket program som åpner disse?. Forøvrig så outlook express ut som den var nyinnstallert, med velkomsthilsen etc fra MS, noen som har opplevet det samme, og som muligens kan fortelle hvordan jeg kan få min post tilbake?
mvh
Ralf
Avatar billede irve Praktikant
05. september 2000 - 10:06 #1
Du kan importere dem via menuen File og vælg import, der kommer så en Wizard, som skulle gi\' sig selv. Du kan sikkert finde dine gamle filer ved at søge efter *.dbx og så importere dem.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
05. september 2000 - 20:01 #2
Dine dbx - filer skal ligge her hvis du ikke har valgt at flytte dem til en andet sted...

C:\\WINDOWS\\Application Data\\Identities\\{DECD2C20-33BD-11D3-83A9-B41D9D932D2A}\\Microsoft\\Outlook Express

Mvh. Blueyed1
Avatar billede ralf Nybegynder
05. september 2000 - 23:53 #3
Ga
Jeg takker for innformasjonene, men kunne godt tenkt meg også en liten kommentar til hva som egentlig har skedd, hvorfor er alt blankt.
mvh
Ralf
ps poengene går naturligvis til irve
ds