Avatar billede shortcut Nybegynder
20. august 2002 - 15:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Er der slet ingen som kan hjælpe mig???????

Hvordan sætter jeg min linksys op så jeg kan sende filer med windowsmessenger???????

håber i kan hjælpe

MVH John
john-hansen@sport.dk
Avatar billede shortcut Nybegynder
20. august 2002 - 15:50 #1
linksys router
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. august 2002 - 16:03 #2
lidt gætværk, denne side http://www.microsoft.com/windowsxp/expertzone/columns/bowman/december24.asp gav mig idéen at du skal have UPnP som den nyeste driver til min Linksys har - jeg kører med BEF-SR41 modellen...

http://www.linksys.com/download/firmware.asp?fwid=1

New Feature!
The release of 1.42.7 has UPnP Support.

/ LJ
www.ljweb.com
Avatar billede Noone Nybegynder
20. august 2002 - 16:26 #3
Og hvis du er heldig så virker det ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2002 - 17:17 #4
Hvilken forbindelse har du??
Avatar billede shortcut Nybegynder
20. august 2002 - 17:36 #5
jeg har adsl 1024/256 opasia
men det virker ikke
er der noget jeg skal sætte op i routeren???
Avatar billede shortcut Nybegynder
20. august 2002 - 17:38 #6
min router er en linksys BEFSR41 ver.2
Avatar billede Noone Nybegynder
20. august 2002 - 17:41 #7
Hvis routeren understøtter UPnP og din windows også gør det (WinME og op gør) så siger MS at det virker... Men men.. Jeg ved ikke hvordan UPnP kan ændre på det her:

http://www.mrfunny.yi.org/temp/msn.txt

Læg mærke til pakke nummer 3, hvor MSN Messenger lige så fint sender min interne IP..
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. august 2002 - 17:45 #8
du har installeret nyeste firmware ikke ? du svarede aldrig på om du har 1.42.7 på ellers kan du downloade den fra mit link (jeg har skiftet firmware på min en 4-5 gange, den husker instillingerne)
Avatar billede shortcut Nybegynder
20. august 2002 - 17:50 #9
nu har jeg 1.42.7
Avatar billede shortcut Nybegynder
21. august 2002 - 14:21 #10
når jeg prøver at sende en fil med messemger  kommer den op og siger at jeg skal kontakte min internet-udbyder , er det dem som har lukket for noget eller er det noget jeg skal sætte op i routeren??
Avatar billede shortcut Nybegynder
21. august 2002 - 14:25 #11
jeg bruger windows ME
Avatar billede lepsycho Nybegynder
22. september 2003 - 10:27 #12
Me er ikke så godt, har jeg hørt...