Avatar billede aspii Nybegynder
20. august 2002 - 15:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SBS Server - ændre brugers konto og email.

Hej.

Er det muligt at ændre en brugers konto (og dermed email), uden at skulle slette vedkommende og oprette igen?

Eks. fra MK til MBK, således at brugeren får nyt logon og mail adresse, men ikke mister alle data.
Avatar billede aspii Nybegynder
20. august 2002 - 16:26 #1
.. jeg ville jo gerne være fri for at skulle slette brugeren, og oprette vedkommende igen.
Avatar billede dhans Nybegynder
03. september 2002 - 23:54 #2
Hvis du kan kommer på server en, så kan du bare copy hans Postkasse ud, og når du har lavet en så kan du bare over skrive den nye med den gamle, det har jeg gjordet før...
Avatar billede aspii Nybegynder
05. september 2002 - 15:42 #3
erh .. har du en mere detaljeret beskrivelse ?

Hvordan kopiere man en brugers postkasse ud etc.
Avatar billede honne Praktikant
10. september 2002 - 12:06 #4
Er det en SBS 4.5 eller 2000 ??
Avatar billede hermes Nybegynder
16. september 2002 - 08:04 #5
Du kan sagtens ændre bruger på en SBS.
Der er SBS Console uitiliy og den er man nødt til at bruge. Når du sletter eller ændre brugerens data, spørg den om også postkassen skal ændres. Det skal du naturligvis svare nej til.