Avatar billede mglarsen Nybegynder
05. september 2000 - 08:46 Der er 1 løsning

ASUS P3B-F og PIII800/100...

Hej!
Jeg har et ASUS P3B-F rev. 1.04, BIOS 1006 med en PIII450@600. Jeg har lige købt en PIII800 (8x100), men på pakken står der, at dne skal køre med 1.65V. I min BIOS kan jeg ændre voltage, men jeg kan ikke vælge nogle spændinger under 2.0V.
På ASUS\' hjemmeside står der, at mit mobo understøtter ovennævnte CPU, men jeg tør ikke umiddelbart smide processoren i bundkortet, hvis den kører med for høj spænding - tilpasser spændingen sig automatisk eller hvad skal jeg gøre?
Avatar billede teknik Juniormester
05. september 2000 - 21:03 #1
Iflg asus Skal/bør du først installere BIOS version
1007-1 eller højere, eller skulle der ikke være nogen problemer.

Info er taget herfra
http://www.asuscom.de/de/support/techmain/FAQ/mobo_cpu/faq077_Pentium_III_CU.htm#PentiumIII-FCPGA

Desværre er det den tyske verion, da den amerikanske server ikke gad
snakke med mig idag....(bortset fra forsiden)

Men P3B-f regulerer altså automatisk iflg. ASUS.

Var jeg i dine sko ville jeg dog bestemt sørge for at installere
den nyere BIOS, da den måske.... kan påvirke spændingsvalget.