Avatar billede superib Nybegynder
20. august 2002 - 12:44 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket bundkort??

Jeg har store planer om at købe en P4 2.266 GhZ...

Hvilket bundkort ville være bedst??

Jeg har 5 ide enheder der skal tilsluttes (3x HD, brænder, DVD/CD-ROM). Der skulle gerne være en AGPx4 port og understøttelse af 1 GB DDR-Ram, enten PC2100 eller PC2700.

Ingen indbygget netkort/lydkort, tak...

Jeg har ikke rigtig bekymret mig om hvilken producen osv., sålænge det er en man kender...
Avatar billede pimpz Nybegynder
20. august 2002 - 12:54 #1
Du skulle næsten lige prøve at tage et kig på dette  kort:) http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4s8x/overview.htm
Jeg ved bare ik lige om man kan købe det i DK endnu??
Avatar billede creeker Nybegynder
20. august 2002 - 12:54 #2
Prøv at kigge på det her link, der kan du helt sikkert finde de oplysininger du skal bruge ang. det bundkort du vil købe.

http://www.hardwaretidende.dk/hard/emne/5
Avatar billede superib Nybegynder
20. august 2002 - 21:46 #3
Det jeg er mest i tvil om, er hvorfor det ved de fleste (ASUS) bundkort står at der er 2 IDE porte... kan man så ikke sætte mere end 4 ide enheder til??
Avatar billede superib Nybegynder
23. august 2002 - 13:27 #4
Takker for jeres indlæg... Men jeg fik ikke helt løst mit problem...