Avatar billede mgreve Nybegynder
04. september 2000 - 22:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver probs i ME??

Hejsa alle interesserede...

Jeg har lige installeret ME og har et Riva TNT kort med de næstnyeste drivere. Når jeg skal sætte opløsningen får jeg kun mulighed for at vælge fra 640x480 til 1024x768. Problemet er at jeg plejer at køre i 1280x1024 så jeg kan ikke vænne mig til ikke at have al den plads på min desktop.

Nu skrev jeg de næstnyeste drivere fordi på Nvidia\'s hjemmeside kan man downloade Detonator 3 drivere. Men lige så snart jeg installerer dem fu.... min maskine op og jeg bliver nødt til at fjerne driverne i Safe mode.

Please help en trængende sjæl... Jeg mangler plads :)
Avatar billede kf Nybegynder
05. september 2000 - 10:03 #1
Brug de originale drivere til win98 som fulgte med kortet.
Avatar billede mgreve Nybegynder
05. september 2000 - 12:40 #2
Dem har jeg også prøvet. Jeg får stadig kun mulighed for 1024x768 :(
Avatar billede goatie Nybegynder
05. september 2000 - 13:53 #3
Jeg har på fornemmelsen at dit problem skyldes at du benytter en beta udgave af ME.. så mit råd er at du investerer i WinME når det udkommer d. 15 september.
Avatar billede mgreve Nybegynder
05. september 2000 - 14:42 #4
Hehe... Det kan jeg ikkeforestille mig men tak for din optimistiske forsøg... Det får du pointene for :)

Vi ses efter arbid