Avatar billede zurog Nybegynder
20. august 2002 - 09:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

intet emne.

none
Avatar billede zoree Nybegynder
20. august 2002 - 09:26 #1
her svaret på dit intet emne
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2002 - 09:37 #2
Hvorfor nu det pjat? Man skal da være ufatteligt heldig, hvis man ikke skal opdages i at foretage sig den slags her.

Formålet med Eksperten er ikke at samle en masse point sammen, men at hjælpe hinanden med at løse problemer.
Avatar billede zurog Nybegynder
20. august 2002 - 09:51 #3
Jeg beklager meget, og ved godt hvad du mener, Men jeg fandt en løsning på et problem min kammerat havde, som ville tage mindst en time at forklare. SÅ derfor valgte jeg ikke at bruge en time på at skrive en løsning ned...

Sorry. mange gange.
Avatar billede soepro Nybegynder
20. august 2002 - 12:41 #4
zurog ... zoree  =>  zurog = zoree ??? Bare en tanke !
Avatar billede fri-hash Nybegynder
20. august 2002 - 12:51 #5
ja, det er hvertfald sjovt at det er den der har oprettet spørgsmålet og AFLEVERET points, der siger han har løst et problem for ham der får pointsne - plejer da at være den anden vej rundt *LOOOOL* desuden SKAL alle løsninger der gives points for være tilgængelige for andre brugere ifølge reglerne
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2002 - 12:54 #6
Begge brugere er blevet deaktiveret.  :)
Avatar billede zurog Nybegynder
20. august 2002 - 14:20 #7
I forstår ikke rigtig hvad det er jeg prøver at sige. Zoree havde på et tidspunkt oprettet et indlæg med 200 point. Jeg fandt en løsning på det. Men han skulle bare have sinde point igen. Fair nok, vi er jo venner. Venner hjælper hinanden. Derfor oprettede jeg (Zurog) et indlæg med INTET EMNE, med 200 point, så han derefter kunne gå ind og lægge et svar som jeg kunne acceptere.

Så nu har han fået sine 200 point igen. Der har ikke været noget snyd i det.

Og ja, jeg fik skrevet forkert. zoree = zurog
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. august 2002 - 17:33 #8
Kunne man så ikke få links til det omtalte spørgsmål?
Avatar billede initializing Nybegynder
20. august 2002 - 17:34 #9
Goulduck: BNrugerne er deaktiveret for overførsel af points...
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. august 2002 - 17:37 #10
Det kan jeg da godt se nu ... :)
Avatar billede zurog Nybegynder
21. august 2002 - 08:20 #11
Her er flg. link til det omtalte emne.....
http://www.eksperten.dk/spm/246831
Avatar billede chries Nybegynder
21. august 2002 - 09:49 #12
hvorfor i c++ forumet ? du forlanger php i php forumet. det er da som at bytte æbler i isenkram afdelingen :-)
Avatar billede hermandsen Juniormester
28. august 2002 - 20:04 #13
Hvorfor er zurog stadig aktiv?!?
Avatar billede duhn Nybegynder
14. september 2002 - 18:19 #14
hehhheeheh han tror vist han er smart.