Avatar billede michaelfugl Nybegynder
04. september 2000 - 20:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bannere i størrelse 250*60 + 125*125 + 400*40

Hej,

Jeg skal bruge bannere i de ovennævnte størrelser til en side om Robinsonekspeditionen. Det vigtigste er i første omgang at de er pæne at se på.

Som I sikkert ved starter ekspeditionen snart, så jeg sætter en del points på højkant.
Avatar billede martens Guru
04. september 2000 - 22:33 #1
Jeg ville gerne hjælpe,- Men jeg vil gerne vide om der er specielle farver, der ønskes anvendt..

Hvis angiv dem venligst i hex !

mvh martens
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
04. september 2000 - 23:14 #2
Baggrundsfarven skal være #003300, og URL\'en www.robinzon.dk skal indgå.

Ellers er der frit slag...

Du kan evt. hente lidt inspiration på den midlertidige betaversion af siden:

http://64.23.22.42/index.asp
Avatar billede milo Nybegynder
05. september 2000 - 08:28 #3
acces is denied - siger den når jeg går ind på beta-versionen...
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
05. september 2000 - 11:11 #4
Ups! Det havde jeg glemt. I kan desværre ikke se den endnu, men jeg kan prøve at beskrive indholdet:

Online spil
E-rådet
Konkurrencer
Nyheder
Chatroom

Det er ikke så vigtigt om bannerne passer til siden, da de skal anvendes på andre sider ;-)
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
05. september 2000 - 22:00 #5
Jeg flytter spørgsmålet til freelance, og smider lidt ekstra points i puljen.