Avatar billede bonzaialex Nybegynder
19. august 2002 - 23:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvad syntes i evt gode råd til hvad jeg kunne lave om

http://www.clanboa.dk/axeltorv/cyberbox.jpg
ville være rart med lidt konstruktiv kretik eller ros
Avatar billede runeevers Nybegynder
19. august 2002 - 23:27 #1
Det staves 'kritik' og ikke 'kretik' :p
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. august 2002 - 23:30 #2
syntes iden er meget fed.
Dog måske lave en farve mere som matcher den blå.
Ville også være fedt hvis du fik noget dybte i dit design.  Altså på de der kasser du har lavet.
Måske med en blå mouseover baggrund på linksene der går helt ud til kanten ville være fedt tror jeg.
Et forside link også :)
En copyright

eller ikke så meget at sige  syntes det ser lovende ud :)

/Michael Knudsen
Avatar billede syvon Nybegynder
19. august 2002 - 23:32 #3
lidt farver og en større skrift ville ikke være af vejen.

alt det der hvide springer lige op i øjnene og teksten virker meget utydelig.
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
20. august 2002 - 00:08 #4
der er lige sket noget omkring mit design der er lidt ændringer og jeg syntes selv det er blevet en del mere najz
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
20. august 2002 - 00:08 #5
Avatar billede snebolle Nybegynder
20. august 2002 - 00:13 #6
Så nogle af de andre også er lidt inden på, så er der alt for meget hvid på siden.

Overskriften synes jeg er meget flot.

Men det er meget svært at give flere ris/ros når siden er lidt tom.

Du ved godt at man kun må bruge "®" hvis man ejer navnet.

Mvh Snebolle
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
20. august 2002 - 00:20 #7
@snebolle det er et design jeg havde tænkt mig at give til cyberbox som har skrevet i en anden tråd i et andet
forum herinde at de godt kunne bruge et nyt design det med navnet er ikke noget jeg styre laver kun et layout som de kan bruge eller lade være med
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
20. august 2002 - 01:05 #8
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
20. august 2002 - 03:51 #9
http://www.clanboa.dk/axeltorv/cyberbox.htm så vil jeg kalde det færdig hvad syntes i ?
Avatar billede runeevers Nybegynder
20. august 2002 - 03:52 #10
Alex det er for nice. U go gørl :o)
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
20. august 2002 - 03:54 #11
ups jeg fatter da hat af eksperten jeg ville gerne give jer andre lidt point oxo men sorry det er mit første indlæg herinde
Avatar billede runeevers Nybegynder
20. august 2002 - 04:19 #12