Avatar billede php_guru Nybegynder
19. august 2002 - 22:35 Der er 5 kommentarer

Compaq

Hej guruer!

Jeg et lidt specielt problem; jeg skal installere WIN98 på en bærbar Compaq, hver man skifter mellem at have diskette og CD-ROM-drev i. Så det er ret svært, at bruge boot-disken og så starte med CD-ROM! Hvordan klarer jeg den?

Jeg har overvejet, at boote fra CD-ROM, ved at indstille det i BIOS, men jeg kan ikke finde ud af at komme ind i BIOS på en Compaq... HJÆLP!

Thomas
Avatar billede hottehans Nybegynder
19. august 2002 - 22:40 #1
du er sgu ude og skide
Avatar billede proximus86 Nybegynder
19. august 2002 - 22:44 #2
nå den starter op skal du bare trykke på "DEL" knappen et par gane og så går den ind i Bois til sidst og så inde i Boot menuen skal den stå på
1:CD-rom
2:floppy
3:Harddisk
Avatar billede proximus86 Nybegynder
19. august 2002 - 22:44 #3
Bios og ikke bois
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. august 2002 - 22:46 #4
På Compaq er det ikke DEL, men F10 du skal trykke på under Compaq-logoet i starten, for at komme i bios. :)
Avatar billede klodoven Nybegynder
05. september 2002 - 20:32 #5
Har du fået klaret dit problem? :)