Avatar billede -titan- Nybegynder
19. august 2002 - 16:38 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike problem

hej

nu har jeg så lige installeret mit cs igen og opgraderet til 1.5 men når jeg er inde og spille og trykke på Esc for at komme til menu'erne bliver skærmen helt sort!

hvis jeg så trykker en gang på musen og derefter på Esc igen går den tilbage til spillet...

hvordan løser jeg dette??
Desuden når jeg trykker F1 kommer der en firkant oppe i venstre hjørne hvor der står: exit game og continue game... dette har jeg heller ikke set før.

Desuden ville jeg være glad hvis der var nogen der havde nogen tips til den "nye" udgave af cs.

Takker
Avatar billede -titan- Nybegynder
19. august 2002 - 16:43 #1
det er en smule irretendene at skulle trykke ctrl+alt+delete
Avatar billede -titan- Nybegynder
19. august 2002 - 16:44 #2
undskyld mit sprog (jeg er fra fyn)
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. august 2002 - 16:45 #3
"Desuden når jeg trykker F1 kommer der en firkant oppe i venstre hjørne hvor der står: exit game og continue game... dette har jeg heller ikke set før."

  -  Det er bare noget der er i det nye cs.. En menu der ikke er så udviklet endnu..
Avatar billede loonz Nybegynder
19. august 2002 - 16:45 #4
Jeg har haft nogenlunde samme problem. Har du prøvet at trykke F10 ? Det er vist samme funktion som Escape.
Hvis du vil helt ud af CS kan du jo bare skrive Exit i konsollen.
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. august 2002 - 16:45 #5
Det med esc er nok fordi du køre OpenGL og jeg vil gætte på du har TNT eller GeForce right?
Avatar billede -titan- Nybegynder
19. august 2002 - 16:45 #6
øhh det var da ikke noget særligt godt svar...
Avatar billede -titan- Nybegynder
19. august 2002 - 16:46 #7
jeg kører ikke opengl og jeg har et geforce 3
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. august 2002 - 16:47 #8
Har ikke lige hørt om det med musen og så esc igen før, men 99 af alle exit-problemer i cs skyldes grafok-kort-fejl.. Prøv om der findes nyere drivere til dit gfx-kort.. Hvis det ikke hjælper er det nok ikke noget du kan gøre noget ved hvis du vil køre i OpenGL.. HL er ikke så glad for TNT og GeForce kort :(
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. august 2002 - 16:48 #9
"øhh det var da ikke noget særligt godt svar..." ??
Avatar billede -titan- Nybegynder
19. august 2002 - 16:50 #10
jeg tror sku' ikke det er mit gfx kort der er problemer med (morrowind, sof2 og andet kører perf.) nok nærmere hl der har et prob.

men har i nogle tips så?
Avatar billede -titan- Nybegynder
19. august 2002 - 16:51 #11
zer0c00l --> mente det var ingen løsning på problemet.. :-)
Avatar billede -titan- Nybegynder
19. august 2002 - 16:52 #12
btw F10 virkede ikke :(
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. august 2002 - 16:52 #13
Tja.. som jeg skrev er det ikke dit gfx-kort der er noget i vejen med, det arbejder bare ikke så godt sammen med HL..
Avatar billede -titan- Nybegynder
19. august 2002 - 16:52 #14
fx hvor er det godt at spille?? server?
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. august 2002 - 16:53 #15
Mange med GeForce og TNT har problemer af samme art, men det gør jo ikke kortet dårligere vel?? Har selv GeForce 3
Avatar billede loonz Nybegynder
19. august 2002 - 16:53 #16
Stivan plejer at have nogle rigtig gode servere:
www.stivan.dk
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. august 2002 - 16:54 #17
"Desuden når jeg trykker F1 kommer der en firkant oppe i venstre hjørne hvor der står: exit game og continue game... dette har jeg heller ikke set før."

  -  Det er bare noget der er i det nye cs.. En menu der ikke er så udviklet endnu..

Det må da løse lidt af dit problem.. Det var da noget du spurgte om..
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. august 2002 - 16:54 #18
http://www.xpc.dk/stats.html

xpc er osse nice..
Avatar billede -titan- Nybegynder
19. august 2002 - 16:55 #19
det "løser" det ikke men bare forklarer "hvad" prob. er
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. august 2002 - 16:59 #20
er det et problem at den menu kommer da??
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. august 2002 - 16:59 #21
og nye drivere kan løse exit-problemet..

takker for point..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. august 2002 - 16:59 #22
**Dette skulle have været et svar**

Citat af zer0c00l (19/08-2002 16:45:08):
---
"Desuden når jeg trykker F1 kommer der en firkant oppe i venstre hjørne hvor der står: exit game og continue game... dette har jeg heller ikke set før."

- Det er bare noget der er i det nye cs.. En menu der ikke er så udviklet endnu..
---

Det passer ikke.

Man kan godt bruge F1 til det man vil.. her er løsningen til F1-problemet:

http://cs.helpandsupport.net/?aid=43

/theSurfer.
Avatar billede -titan- Nybegynder
19. august 2002 - 16:59 #23
np :)
Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. august 2002 - 18:04 #24
Ja men er det da et problem?? JEg har osse selv rettet mit for lang tid siden..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. august 2002 - 18:48 #25
ja, det er et problemt hvis man er vant til at bruge F1 til våbensmenuen (ligesom mig..).. så glemmer man det, trykker F1 og der sker ikke en skid.. så er det man kommer i tanke om en halv time senere (okay, lidt overdrevet..) hvor alle ens medspillere allerede er i den anden base eller så'n..

/theSurfer.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. august 2002 - 18:49 #26
rettelse:

om en = om det, en
Avatar billede zer0c00l Juniormester
20. august 2002 - 13:22 #27
Han skrev bare ikke noget om at han ikke kunne li det.. Kun at han ikke havde set set før.. såå...