Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
19. august 2002 - 15:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

min vens side

Hej, min ven har en hjemmeside, som man gerne vil have vurderet lidt på..
adressen er www.mowo.subnet.dk
og det nye design er på : www.webons.subnet.dk
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
19. august 2002 - 15:04 #1
hvis det ikke er lovligt at hjælpe mine venner vha. min bruer, så sig lige til så jeg kan slette dette spm
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
19. august 2002 - 15:05 #2
Det er HELT lovligt
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
19. august 2002 - 15:06 #3
okay
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
19. august 2002 - 15:12 #4
siden er blevet en del pænere, men der er et eller andet ved opsætningen der glipper lidt. Ude i højre side står der lige pludselig world, og reklamern er bare smidt midt i det hele.....
Avatar billede hmm10 Nybegynder
19. august 2002 - 15:50 #5
Jeg kan ikke lide farven. Den skriger for meget. Jeg synes opsætningen er rodet og indholdet er kedeligt... Karekter: 5(pil ned)
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. august 2002 - 15:51 #6
tror det vil hjælpe din ven hvis han kiggede lidt på noget farvesammensætning  kig evt. på html.dk  under deres artikler.
Derefter ville jeg nok begynde for fra.  Den er utrolig tam og utrolig skrigende, der er ingen harmoni overhovedet.
Prøv at kigge lidt på mouseoveren, man kan næsten ikke læse hvad der står.
Så begynd på en frisk, det kan kun blive bedre :)

/Michael Knudsen
Avatar billede hmm10 Nybegynder
20. august 2002 - 21:11 #7
WOW! 4 points er jeg gået glip af ;/
Avatar billede liquid-dreams Nybegynder
22. august 2002 - 19:37 #8
jeg syntes ikke farvesætningen er den helt "rigtige".. og så skulle han nok lave padding på teksten ;)