Avatar billede 2hot4u Nybegynder
04. september 2000 - 12:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Remote shutdown

Der jeg arbejdede før, var der en gut, der viste mig, at man kunne lukke en NT maskine ned, fra en anden maskine.

Han ville ikke fortælle hvordan man gjorde og siden den dag, har jeg forgæves prøvet at finde ud af hvordan han gjorde!

Han fortalte dog, at det var en ting der var indbygget i NT, og jeg så han skrev et eller andet på tastaturet! Nogle Gode forslag?
Avatar billede irve Praktikant
04. september 2000 - 13:48 #1
Han har sikkert brugt det program i NT4-ResourceKit\'et der hedder Shutdown.exe - Det findes også i en GUI udgave (også i RESKIT) shutgui.exe.
Der ud over er det nemt at lave i VB -
Hvis du skal bruge et program kan du lægge din email.
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
04. september 2000 - 14:15 #2
Er der ikke en tastatur genvej?
Uden brug af programmer?
Avatar billede irve Praktikant
04. september 2000 - 16:08 #3
Ikke det jeg ved af, Tastatur genveje er kun til den aktuelle maskine, medmindre man har lavet en Shutdown \\\\MaskinNavn som genvej.