Avatar billede dj_d Nybegynder
19. august 2002 - 11:44 Der er 1 løsning

Streaming af amerikanske tv-kanaler

Hej folkens!

Jeg er inkarneret NFL-fan! Og sidder i disse tider og nyder pre-season kampene på nettet. Nu jeg siger nyder, skal det dog ikke forståes så bogstaveligt som det lyder: Forestil dig at sidde og følge din yndlings sportsgren via amerikanske kommentatorer i dårlig kvali-internet radio (der til tider kan være svære at forstå) og en smule grafik på nfl.com.

Nu er det ikke så vigtigt for mig at følge kampene på den måde så længe det blot er pre-season kampe. Men om få uger går den reelle sæson i gang, og eftersom TV2 Zulu kun sender én kamp om ugen (ikke altid den mest spændende), og oveni købet den sene af alle kampe, ville deet være mere end fantastisk at kunne følge en af de tidligere kampe fra en amerikansk tv-kanal. MEN!

Nu kommer vi til pointen, for det er her en af jer måske kan hjælpe os arme NFL-fans der ikke kan få vore lyster stillet ved kun at se 1 kamp om ugen. Måske er du selv en fan af denne fabelagtige sport der allerede har fundet en løsning på problemet.
Og netop derfor lægger jeg dette spørgsmåls/diskussions oplæg her på sitet. Så vi alle kan hygge os med en mulig streaming af amerikanske tv-kanaler der sender fra kampene.
Måske har du investeret i dyrt parabol-udstyr for at kunne modtage disse kanaler. Hvorfor så ikke dele fornøjelsen med os andre freaks, og smække en indgang i dit grafikkort og streame til personer som mig.
Måske kender du en NFL-interesseret amerikaner der har tv-indgang på sit grafikkort, og forholdsvist nemt kunne få sat en streaming-server op til de udhungrede danskere der sidder og sulter efter at se nogle kampe.
Måske føler du blot medfølelse over dette indlæg og tager dig grundig tid til at undersøge mulighederne for os fans.
Det skal siges at jeg er villig til at punge klejner ud for en hjælp på dette område hvis det vil kræve omkostninger af dig.
Men tro nu ikke bare jeg selv læner mig tilbage i stolen og venter på at alt bliver ordnet for mig vha. exp.dk. Jeg undersøger selv dagligt på livet løs. Måske har jeg bare ikke ramt de rigtige steder endnu.

Uanset hvad, HJÆLP ØNSKES! Gerne meget snart.

Med Venlig Hilsen

Dan Bering

NB! Der må også godt komme forslaf til andre sites (indenrigs/udenrigs) der i denne forbindelse kan bruges til at stille samme spg.
Avatar billede dj_d Nybegynder
10. oktober 2002 - 12:34 #1
lukker