Avatar billede nion Nybegynder
19. august 2002 - 11:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

photoshop - installation - install shield(r) wizard

Jeg skal have installeret photoshop på min computer, og alt virker tilsyneladende, jeg ahr hentet en Retail
Version=6.0. Når man starter installationen, kommer photoshop logoet godt nok op, og der står:
"Setup is prepearing install shield(R)wizaer to guide you through the rest of the setup process."
Derefter frosvinder logo mm. og der kommer ikke mere.
Hvad kan jeg gøre? hvad går der galt?
Avatar billede ladyhawke Novice
19. august 2002 - 11:14 #1
retail version af adope photoshop som download ???
Det lyder ret suspekt...
Avatar billede francke Nybegynder
19. august 2002 - 11:26 #2
Hvem siger at han har downloadet den??
Avatar billede francke Nybegynder
19. august 2002 - 11:28 #3
Der står at "han har hentet den"! Kan være i en computerbiks!
Avatar billede ladyhawke Novice
19. august 2002 - 11:36 #4
mmm ja, men ingen kommentarer i den retning fra nion endnu, jeg kan jo tage fejl...

BTW så har de installationer af adope photoshop jeg har set, ikke haft noget problem med at køre installationen, så måske skulle du (nion) henvende der der hvor du har købt programmet og få cd-rommen byttet, hvis dit OS ellers fungerer normalt...
Avatar billede nion Nybegynder
19. august 2002 - 11:48 #5
Aaaargh.. så skriver man sådan en lang kommentar og så ryger man af nettet.. røv..
Avatar billede nion Nybegynder
19. august 2002 - 11:49 #6
Men for at opsummere:
Version = ikke pirat - hentet på adobes hjemmeside.
Problemet er ikke photoshop, men install shield som fryser.
Svar udbedes. mvh: NioN
Avatar billede ladyhawke Novice
19. august 2002 - 14:10 #7
Det var ærgerligt (mht. kommentaren) beklager mistanken, men der er desværre mange der ikke har respekt for det arbejde der er lagt i prof. software :o/

har du kontrolleret at der ikke er nogen system fejl på din computer (event log) og eventuelt prøvet en ny download ? (hvis filen er defekt)
Avatar billede nion Nybegynder
19. august 2002 - 17:24 #8
tror ikke filen er defekt, for det samme forekommer når jeg prøver at installere drivere + programmer til mit webcam, og i begge tilfælde er det install shield som loades, men aldrig dukker op.
Avatar billede francke Nybegynder
19. august 2002 - 18:25 #9
Er det en nyinstall OS!
Avatar billede nion Nybegynder
20. august 2002 - 13:01 #10
stort set. kun en uge gammel.
Avatar billede ladyhawke Novice
30. august 2002 - 08:24 #11
prøv en repair af dit OS, det tyder altså på at der er en fejl i installationen af det...
Avatar billede bbs Nybegynder
31. august 2002 - 09:58 #12
jeg har fået en ide om at det er virus..  :)  Det er min kærestes lillebrors computer, og der kører ikke virusscanner på den. Den er smask fyldt med virus..
Avatar billede bbs Nybegynder
31. august 2002 - 09:59 #13
Ups.. wrong user.. :)