Avatar billede cybermike Nybegynder
04. september 2000 - 10:33 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Promovering af hjemmeside

Har i nogle forslag til hvad jeg skal gøre for at få flere besøgende på min site?

http://sparnu.unifix.org
Avatar billede cybermike Nybegynder
04. september 2000 - 10:34 #1
eller sparnu.subnet.org
Avatar billede hirtshals Nybegynder
04. september 2000 - 11:13 #2
Hårdt arbejde

Men du finder en masse tips her

http://www.internettips.dk/
Avatar billede mushie Nybegynder
04. september 2000 - 13:05 #3
Fjerne alertboksen \"Siderne er aendret siden dit sidste besøg\"
Det er jo løgn, for jeg har aldrig besøgt siden før ;-)
Avatar billede rubbles Nybegynder
04. september 2000 - 15:39 #4
tilmeld de store søgemaskiner. Prøv evt. at søge på de ord du vil have som søgeord til din side. Hvis der dukker rigtig mange op, er det måske en ide at få nogle mere konkrete søgeord til din side. \"Artikler\" duer f.eks ikke som søgeord.Det spænder alt for vidt.
Avatar billede hirtshals Nybegynder
04. september 2000 - 16:19 #5
Før du tilmelder dig søgemaskinerne kig forbi

http://www.joyzone.dk/soegemaskiner/

Denne side er lavet af MIkkel DeMIb, han der har lavet hæftet fra IDG

Søgemaskiner for webdesigner

Der er en masse gode tips, og et godt forum hvor du kan hente hjælp
Avatar billede denboj Nybegynder
05. september 2000 - 00:38 #6
siden er helt forfærdelig - få dog de forfærdelige reklame bars ned i bunden - øv
Avatar billede lennart Nybegynder
06. september 2000 - 09:34 #7
prøve at kigge på http://www.jimworld.com/ der er der mange gode tips
Avatar billede padde Nybegynder
07. september 2000 - 02:02 #8
Re-designe den! - Forvirrende side - og ret grim.
- Hvad handler den egentlig om - jeg kunne ikke se de på forsiden, og gad egentligt heller ikke at gå ind og kigge!
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. september 2000 - 11:09 #9
mushie>Alert boksen checker en cockie på din hd, og kan på den måde finde ud af om du har set den aktuelle udgave af siden, men det kan da godt være at jeg skulle fjerne den.

padde>Det har jeg fået at vide før, men jeg har brugt mest tid på indhold og lidt mindre på design.

denboj>Hvorfor skal reklamerne være i bunden af siden?
Avatar billede denboj Nybegynder
09. september 2000 - 08:36 #10
cybermike - reklakmerne skal være i bunden af siden for ikke at generere eventuelle brugere af sidens øjne. Så enkelt er det, og det står ikke til diskusion
Avatar billede cybermike Nybegynder
11. september 2000 - 09:29 #11
denboj>Hmm, ok det gør jeg i løbet af dagen, eller i morgen. Men det besvarer jo stadig ikke mit spørgsmål!
Avatar billede bromer Nybegynder
12. september 2000 - 09:07 #12
Jeg får en 404...

/Rune
Avatar billede denboj Nybegynder
12. september 2000 - 13:11 #13
cybermike / det er selvfølgelig en start på vejen for den ultimative løsning for at få mange besøgende er at have en fed siden - hvis den ikke er det så kan det sgu da være det samme

ellers prøv http://websitegarage.netscape.com/ den giver dig nogle råd he he
Avatar billede cybermike Nybegynder
19. september 2000 - 12:26 #14
Lukkes