Avatar billede xinux Nybegynder
18. august 2002 - 20:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Motorola sikkerhedskode..?

Jeg er den "heldige" ejer af en ny Motorola V50. Men når jeg tænder "skidtet" beder den først om pinkode til mit SIM-kort, det godkender den som den skal, men derefter beder den om en så kaldt "sikkerhedskode" ??

Nogen som har nogen anelse om hvad den mener med "sikkerhedskode" - Mobilen er sat op til Debital hos TDC og jeg har et TDC-taletidskort i, så det brude ikke være SIM-lock..!?!?
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2002 - 20:15 #1
Find den i dine papirer til telefonen!
Avatar billede codie Nybegynder
18. august 2002 - 20:18 #2
Sikkerhedskoden er en form for sikkerhedsforanstaltning, og kan ændres igen når du kommer ind på din telefon.. Hvis du ikke kan finde koden, så ring en til TDC og snak med dem om det..
Avatar billede thezerozone Nybegynder
18. august 2002 - 20:22 #3
jeg mener den er  1234 eller 12345 eller 0000 kan ikke huske det prøv dem lige
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2002 - 20:25 #4
En sikkerhedskode er altid på 5 cifre men jeg ved om det er lovligt at sige den på nettet
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. august 2002 - 20:27 #5
Sikkerhedskode på motorola betyder der er sim-lock på.

Debitel er ikke det samme som TDC selvom du Debitel bruger TDC net, de lejer sig bare ind.

Så du må få koden gratis hvis du har haft telefonen i et halvt år eller vente / betale for at få den og bruge taletidskortet.
Avatar billede xinux Nybegynder
18. august 2002 - 20:29 #6
Hmm.. prøver lige nogen af de ovenstående...